ارسال پاسخ

۱۵ مهر ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1157

pvc-asso.ir

استاندارد جدید و خلاقیت در  اکستروژن 

راه حل های نو آورانه و مشتری محورانه منجر به جایگزینی اکستروژن لوله های با قطر بزرگ  battenfeld با دیگر انواع خط با قطر بالا شده است.

 سرویس ترجمه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی: Battenfeld- cincinnati USA  پیشرو  در صنعت اکستروژن با دفاتر مرکزی در اتریش و آلمان و فعال در سه زمینه زیر ساخت، ساخت و ساز و بسته بندی راه حل های جدیدی را برای اکستروژن لوله، پروفیل، ورق و فیلم ارائه می دهد. در نمایشگاه  NPE 2012این شرکت که قبلا" به شرکت آمریکایی  MAPLANشناخته شده بود تمرکز خود را بر روی به نمایش گذاردن اکستروژن های سفارشی، نوآورانه با مصرف بهینه انرژی قرار داده است.

 

  battenfeld- cincinnatiبه غیر از اکسترودر های تک و دو مارپیچ، سیستم های کامل اکستروژن شامل قالب لوله و تجهیزات وابسته به آن برای کاربرد در لوله و پروفیل ارائه می دهد.


نخستین بار  battenfeld- cincinnatiدر سال 2010 سه سری اکسترودر جهت تولید طیف گسترده ای از لوله و پروفیل راه اندازی کرد. سری اول     solEX  40Dاکسترودر تک مارپیچ که مناسب برای پردازش لوله های  PPو PEHD است. این ماشین آلات در 5 سایز دارای قطر مارپیچ 45 تا 120 میلیمتر است. از ویژگی های برجسته این سری خروجی بالا در مقابل دمای ذوب پایین است. اکسترودر های  solEXمجهز به ( drive train)های ویژه قدرتمند و کار آمد و یک واحد پردازش بهینه است که قادر است مصرف انرژی را تا 15%کاهش دهد. این اکسترودر ها از سری جدید نسبت به اکسترودر های معمولی  30Dبه سطح بالایی از توانایی و همزمان ذوب همگن عالی رسیده اند.


اکسترودر های سری دوم  twinEXاکسترودر دو مارپیچ موازی که شامل 4 ماشین در اندازه های 78 تا 135 میلیمتر است. این اکسترودر ها با صرف 15 درصد انرژی کمتر در قسمت ورودی با افزایش همزمان میزان خروجی  در مقایسه با سایر اکسترودر های دو مارپیچ همراه است. کارایی و توانایی این ماشین ها در این مورد در حال حاضر بار ها و بارها به اثبات رسیده است.
در سال 2011 battenfeld-cincinati ، uniEXها را که اکسترودر های تک مارپیچ چند منظوره که برای تولید لوله و پرو فیل مورد استفاده است به مجموعه اش اضافه کرد ودر 4 سایز 35 تا 75 میلیمتر وبا ظرفیت خروجی 50 تا 500kg/h   در دسترس است.
UniEX ها می تواند تمام مواد گرما نرم شناخته شده از  PVC تا پلی اولفین ها و همچنین الاستومرهای ترموپلاستیک و پلاستیک های مهندسی را پردازش کند. برجسته ترین نکته در پردازش سری uniEX ها توان ویژه بالا و سرعت ثابت و مداوم در هر پیچ است. یک مزیت دیگر فرایند تولید پنجره است و همچنین پردازش انواع دیگر مواد که مدیون هندسه و طراحی تخصصی مارپیچ است. 


راه حل های نو آورانه و مشتری محورانه منجر به جایگزینی اکستروژن لوله های با قطر بزرگ  battenfeld با دیگر انواع خط با قطر بالا شده است. به تازگی مهم ترین این خطوط تولید لوله با سایز 2000 تا 2500 میلیمتر بوده است که در این میان این شرکت سال گذشته از نروژ برای اندازه2500میلیمتر سفارش گرفته است که battenfeld  تامین کننده اکسترودر، سر قالب و حمل و نقل این خط تولید بوده است. اجزای خط در یک زمان بسیار کوتاه علی الرغم سایز بزرگ  و پیچیدگی فنی آنها تولید شده و در حال حاضر به مشتری تحویل داده شده است.

 

خط کامل اکستروزن و صرفه جویی در انرژی
هزینه های انرژی 3 تا 5  درصد از کل هزینه های تولید را تشکیل می دهد. بنا براین battenfeld  سری اکسترودر های خود را با استفاده از جریان AC، طراحی ویژه و تخصصی مارپیچ و سیستم های گرما دهی و خنک کننده نو اورانه بهینه کرده است. برای افزایش این بهینه سازی  battenfeld بر روی تمام خط به طور کامل تمرکز کرده است. 


علاوه بر این، این شرکت یک سیستم مانیتورینگ با توانایی رسم نمودار دقیق توزیع انرژی برای کل خط ارائه می دهد. پردازنده می تواند با یک مقایسه قابل اعتماد نسبت به سایر خطوط و توسعه اقدامات عملی میزان صرفه جویی در انرژی را عملا"مشاهده نماید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد