ارسال پاسخ

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2215

pvc-asso.ir

شیوه نامه ارزیابی انطباق کالاهای صادراتی+دانلود فایل

این شیوه نامه برای صادرکنندگانی که از نظر انطباق استاندارد کالا در کشور مبدا با کشور مقصد دچار مشکل هستند، راهگشا است.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، نشست هم اندیشی رئیس سازمان ملی استاندارد با نمایندگان تشکل ها روز 15 اردیبهشت 1398 در سازمان ملی در شهرستان کرج برگزار شد.


عباسعلی متوسلیان رئیس هیئت مدیره و فرزانه خرمیان دبیر انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی در این نشست حضور داشتند.


هدف از این جلسه تحقق منویات رهبر انقلاب در سال رونق تولید و بررسی مشکلات و چالش های پیش روی انجمن های صنفی، تولیدی و خدماتی و دست یابی به راهکارها، روش ها و شیوه های حل و رفع مشکلات پیش روی بود.

 

معاونت ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران، هدف از تدوین این شیوه نامه را تعیین روش های ارزیابی انطباق کالاهای صادراتی مشمول رعایت مقررات استاندارد اجباری عنوان کرده است.

 

در این جلسه شیوه نامه ارزیابی انطباق کالاهای صادراتی تببین و کتابچه آن به حاضران ارائه شد. همچنین بسته پیشنهادی حمایت از تولید داخلی استاندارد نیز مورد بحث قرار گرفت.

 

لازم به ذکر است شیوه نامه ارزیابی انطباق کالاهای صادراتی برای همه کالاهای صادراتی مشمول رعایت مقررات استاندارد اجباری کاربرد دارد. همچنین مسئولیت اجرای این شیوه نامه بر عهده دفتر ارزیابی کیفیت کالاهای صادراتی و وارداتی، ادارات کل استاندارد استان ها و شرکت های بازرسی کالا تایید صلاحیت شده بوده و نظارت حسن اجری آن بر عهده معاونت ارزیابی کیفیت می باشد.

 

برای دریافت کامل شیوه نامه اینجا را کلیک کنید.

 

همچنین می توانید برای دریافت فایل بسته حمایت از تولید داخلی استاندارد اینجا را کلیک کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد