ارسال پاسخ

۱۳ تير ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n982

مجمع فوق العاده انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر ایران برگزار شد

هیئت مدیره انجمن ملی پلاستیک به افزایش دوره هیئت مدیره رای نداد/ حذف رای های وکالتی

مجمع فوق العاده انجمنی ملی صنایع پلاستیک ایران در حالی در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد که یکی از مهمترین بندهای پیشنهادی برای تغییر در اساسنامه یعنی افزایش دوره هیئت مدیره از 2 سال به 3 سال، رای نیاورد.

 

 

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، مجمع فوق العاده انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر ایران عصر امروز 13 تیر ماه 1396 در اتاق بازرگانی ایران با حضور اعضا، برگزار شد.

 

برای مشاهده گزارش تصویری اینجا را کلیک کنید.


بر اساس رای اعضای حاضر بیوک صحاف امین به عنوان رئیس مجمع انتخاب شد. دستور این جلسه تغییرات اساسنامه انجمن ملی بود.

بر اساس این گزارش، مهمترین بند تغییر اساسنامه یعنی افزایش دوره هیئت مدیره از 2 به 3 سال با وجودی که در متن ارائه شده قید نشده بود اما توسط تعدادی از اعضای حاضر مطرح شد، تعداد آراء لازم را کسب نکرد. هیئت مدیره فعلی انجمن ملی به دلیل پرهیز از هر گونه شائبه، از رای به این بند خودداری کرد. لازم به ذکر است در صورتی که هیئت مدیره به این بند رای مثبت می داد، آراء لازم را از مجمع کسب می کرد.

بند مهم دیگر حذف رای های وکالتی بود بر اساس تغییرات جدید عنوان شده است: نماینده هر عضو حقوقی در انجمن جهت شرکت در مجامع عمومی و انشاء رای باید عضو هیئت مدیره و یا مدیرعامل بوده و دارای معرفی نامه رسمی از سوی شرکت خود باشد، نماینده مزبور مکلف است شخصا و اصالتا در مجامع شرکت کرده و اجازه توکیل حق را به غیر ندارد. از تشکل ها نیز یکی از اعضاء هیئت مدیره، مدیر عامل یا بازرس می توانند شرکت کنند و نیز افراد حقیقی فقط شخص حقیقی که مجوز به نام وی است و اصالتا مالک واحد خود باشد شرکت کند.

 

برخی دیگر از تغییرات اساسنامه عبارت بود از؛
- هر یک از اعضای انجمن می توانند صرف دو دوره متوالی به عضویت هیئت مدیره انتخاب گردند و انتخاب مجدد ایشان منوط به کسب حداقل دو سوم آرا است.
- در بخش شرایط عضویت بنگاه های فعال در انجمن ملی، ضرورت دارا بودن سابقه 5 سال و تشخیص فعالیت آن به هیئت مدیره به تصویب اعضا رسید.
- همچنین بر اساس تغییرات اساسنامه از این پس تامین کنندگان دانش فنی و موسسات آموزشی و پژوهشی و آزمایشگاه های مرتبط با تایید مراجع ذیصلاح می توانند به عضویت انجمن ملی دربیایند.
 
متوسلیان: درخشش انجمن ملی در عرصه های ملی و فراملی


عباسعلی متوسیان رئیس انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر ایران در ابتدای این مجمع در سخنان کوتاهی به برخی از دستاوردها و فعالیت های انجمن ملی اشاره کرد و گفت: با توجه به وجود مشکلات زیاد در خصوص سهمیه مواد اولیه واحدهای تولید کننده و همچنین تعداد زیاد شرکت های ثبت شده در سایت بهین یاب، انجمن ملی موفق به دریافت رمز عبور سایت بهین یاب جهت بررسی کارشناسی شد.
انجمن مرهون تلاش های بسیار انجمن ملی و همچنین همکاری انجمن صنفی کارفرمایی، دفتر توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی پتروشیمی، تعاونی سراسری تامین نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی، وزارت نفت و ارگان های دیگر است.

متوسلیان با اشاره به  400 سال تجربه در هیئت مدیره، گفت: قدرت انجمن تنها در توصیه گری، لابیگری و قدرت خود اعضا است که منجر به دستاوردها شده است.
وی گفت: انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران در حوزه فرا ملی دو پاویون در کشورهای افغانستان و پاکستان برگزار کرد و همچنین انجمن موفق شد مجوز برگزاری پاویون در نمایشگاه افغان پلاست را به مدت 5 سال دریافت کند.
متوسلیان در همین ارتباط افزود: این موضوع بازتاب های مثبتی در رسانه های بین المللی داشته است که نشان از اهمیت موضوع و کسب جایگاه توسط انجمن دارد.
رئیس انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران در بخش دیگری از سخنان خود به رفع برخی از مشکلات مواد اولیه به ویژه در دو بخش پی وی سی و پلی اتیلن اشاره کرد.
 

برای مشاهده گزارش تصویری اینجا را کلیک کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط