ارسال پاسخ

۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n816

pvc-asso.ir

نمایشگاه پلاست آسیا در تیرماه برگزار می شود

ششمین دوره نمایشگاه پلاست آسیا در هندوستان و در تیرماه امسال برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از پتروتحلیل، ششمین دوره نمایشگاه پلاست آسیا در شهر دهلی نو و در تاریخ ۱۷ تا ۲۰ تیرماه برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه در مرکز نمایشگاهی پراگاتی میدن (pragati maiden) شهر دهلی نو، در ۸ سالن و توسط  Triune Exhibitors PVT .LTD  و همکاری (PMMAI) Machinery Manufacturers Association Of India Plastics  با حضور شرکت کنندگان از سراسر دنیا برگزار می شود.

 

براساس این گزارش، نمایشگاه پلاست آسیا با هدف نمایش و عرضه آخرین دستاوردها در زمینه تکنولوزی و ماشین آلات ساخت محصولات پتروشیمی و پلاستیک ،مواد خام و شیمیایی ،محصولات نیمه آماده شیمیایی ،نشریات ،تولیدکنندگان دستگاه تولید کیسه ،تولید کنندگان تجهیزات بازیافت مواد و تست و اندازه گیری ،تولیدکنندگان محصولات آماده شیمیایی و پلاستیک ،انجمن های تجاری، بخش های دولتی و مصرف کنندگان برگزار خواهد شد.

 

در همین حال نمایشگاه پلاست آسیا در سال ۲۰۱۶ در فضایی به ابعاد ۱۸،۰۰۰ متر مربع با حضور ۴۷۹ شرکت کننده از بیش از ۷ کشور جهان  و ۳۱،۰۰۰ بازدید کننده برگزار شد که نسبت به دوره قبل شاهد رشد ۲۷ درصدی بود.

پیش بینی می شود نمایشگاه پلاست آسیا به زودی به یکی از نمایشگاهای بزرگ و طراز اول هندوستان تبدیل شود.

از سوی دیگر این نمایشگاه  فرصتی عالی برای نمایش محصولات و دستاوردها، نوآوری ها و خدمات، معرفی نام و برند شرکت ها و ایجاد برتری در بازارهای جهانی است.

 

همچنین علاقه مندان می توانند در نمایشگاه پلاست آسیا جدیدترین تکنولوژی ها را مشاهده کرد و با روند بازارهای مرتبط آشنا شده و به محصولات و خدمات مرتبط با صنعت پلاستیک و صنایع مرتبط دسترسی پیدا کنند.

 

علاقه مندان می توانند برای حضور در نمایشگاه پلاست آسیا با شرکت بیوتی اسکای (نماینده نمایشگاه پلاست آسیا در ایران) با شماره تماس های  ۸۸۱۹۰۰۱۸  – ۰۲۱ داخلی ۱۱۳ تماس بگیرند و یا با آدرس ایمیل sales04@beautisky.com مکاتبه کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد