ارسال پاسخ

۴ بهمن ۱۳۹۵
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n629

pvc-asso.ir

نیازی به برگزاری دو نمایشگاه تهران پلاست و ایران پلاست وجود ندارد

اگر مانند نمایشگاه آلمان هر 4 سال یک بار یک نمایشگاه بزرگ برگزار شود، هم حضور غرفه گذاران بیشتر و هم استقبال پر رنگ تر خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، علیرضا چاوشی مدیر عامل شرکت البرز ماشین جی در خصوص نمایشگاه تهران پلاست گفت: هزینه های این نمایشگاه در مقایسه با نمایشگاهی مانند اصفهان پلاست بیش از 5 برابر است. 
وی ادامه داد: به دلیل این هزینه زیاد برخی از کارخانه دارها از حضور  در نمایشگاه امتناع می کنند.
چاوشی تبیلغات این نمایشگاه را کم دانست و گفت: به همین دلیل تعداد بازدیدکنندگان از تهران پلاست اندک است. شرکت البرز ماشین جی در بیشتر نمایشگاه های داخلی حضور داشته و همچنین در تعدادی از نمایشگاه های خارجی شرکت می کند.  
وی در بخش دیگری از گفت و گوی خود در خصوص برگزاری دو نمایشگاه تهران پلاست و ایران پلاست، اظهار داشت: به نظر بنده  نیازی به برگزاری دو نمایشگاه وجود ندارد و تولیدکنندگان توان حضور در آنها را ندارند. اگر مانند نمایشگاه آلمان هر 4 سال یک بار یک نمایشگاه بزرگ برگزار شود، هم حضور غرفه گذاران بیشتر و هم استقبال پر رنگ تر خواهد بود.
چاوشی درباره مصحولات شرکت البرز ماشین جی توضیح داد: ما اولین سازنده خط آبیاری قطره ای در ایران هستیم. قیمت خارجی آن 2 و نیم میلیارد تومان است که ما آن را بومی سازی کرده و با قیمت 150 میلیون تومان عرضه می کنیم. 
وی ادامه داد: تا کنون 350 خط ساخته و در اختیار مشتریان قرار دادیم. کار جدید  ما سنگ مصنوعی مرمری است که در داخل بومی سازی کردیم.
چاوشی با بیان این که این شرکت دارای 25 سال سابقه فعالیت است، افزود: اولین ماشین سازی هستیم که قطعات آن به طور کامل در داخل کشور ساخته می شود. 
وی با انتقاد از اشباع بازار توسط چینی ها گفت: دولت حمایتی از تولیدکننده داخلی در برابر ماشین آلات چینی انجام نمی دهد. به همین دلیل ما ناگزیر به تعدیل نیرو شده ایم. 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط