ارسال پاسخ

۱۹ مهر ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1169

pvc-asso.ir

بازار ماشین آلات تابعی از شکوفایی یا رکود اقتصادی است

وضعیت بازار ماشین آلات تابعی از وضعیت شکوفایی یا رکود اقتصادی در صنعت است و متاسفانه در چند سال گذشته رکودی بر صنعت... 

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، مستشار رئیس هیئت مدیره شرکت نیکو بهینه ماشین درباره یازدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست در مقایسه با سایر دوره ها گفت: سال گذشته به دلیل مسائلی که ایران پلاست داشت، خیلی از شرکت ها در ایران پلاست سال قبل حضور نداشتند و امسال وضعیت بهتر شده و بسیاری از شرکت های داخلی و خارجی حضور پیدا کردند، بازدیدکننده بسیاری هم بود که  از نظر تعداد بازدیدکنندگان، میزان مذاکرات و پروژه هایی که انجام خواهد شد، در مجموع این دوره رضایت بخش بوده است.


وی درباره برگزاری نمایشگاه تهران پلاست که با فاصله کوتاهی ازنمایشگاه ایران پلاست برگزار می شود، اظهار کرد: این مشکلی است که به هر حال وجود دارد و برگزاری این دو نمایشگاه در فاصله نزدیک از هم انگیزه لازم را برای حضور بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان نخواهد داشت. بنابراین باید تصمیم کلی مبنی بر توافق بین تهران پلاست و ایران پلاست صورت بگیرد چرا که با این شرایط، حضور شرکت های مختلف در این نمایشگاه خیلی قطعی نیست.


رئیس هیئت مدیره شرکت نیکو بهینه ماشین درباره محصولاتی که در نمایشگاه ایران پلاست عرضه کرده است، بیان کرد: امسال  نسبت به سال قبل با محصولات متنوع تر شرکت کردیم و دستگاه های خاص به خصوص در زمینه آی ام ان برای تولید ظروف جداره نازک با برچسب را عرضه کردیم. البته تنوع زیادی در نوع دستگاه های ما وجود دارد که شامل تمام برقی، دو صفحه ای، دستگاه های مخصوص پی وی سی و ... است و امسال تمرکز اصلی ما بر روی آی ام ان بود.


مستشار درباره چشم اندازی که از بازار ماشین آلات با توجه به وضعیت بازار صنایع پلاستیک و پلیمر وجود دارد، بیان کرد:  وضعیت بازار ماشین آلات تابعی از وضعیت شکوفایی یا رکود اقتصادی در صنعت است و متاسفانه در چند سال گذشته رکودی بر صنعت ما حکمفرما بوده است که بی ارتباط با نوع کار ما نبوده است.


وی افزود: ما تلاش می کنیم که با تولید ماشین های با کیفیت بالا و انجام سرویس خدمات منظم و برنامه ریزی شده، مشتریان خود را جلب کنیم ودستگاه های خود را به فروش برسانیم.


مستشار یادآور شد: امسال هم نسبت به سال گذشته رشد خوبی را داشتیم اما در راستای هدف ما که فروش ماشین آلات است، کارهای زیادی هست که باید انجام شود. ما همیشه امیدوارانه به قضایا نگاه می کنیم و امیدواریم که در سال های آینده وضعیت بهتری را شاهد باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد