ارسال پاسخ

چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n66

pvc-asso.ir

نمایشگاه‌ها از صاحبان صنایع کمک بگیرند

نمایشگاه اخیر آب و تاسیسات آب و فاضلاب با حضور پررنگ تولیدکنندگان؛ اما حضور اندک مصرف‌کنندگان و بازدیدکنندگان به کار خود پایان داد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، عباسعلی متوسلیان مدیرعامل شرکت یزد پولیکا و رییس انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی‌وی‌سی در باره نمایشگاه اخیر آب و تاسیسات آب و فاضلاب گفت: این نمایشگاه با حضور پررنگ تولیدکنندگان و کارخانه‌داران که به نمایش دستاوردهای خود پرداخته بودند، روبه‌رو شد؛ اما حضور مصرف‌کنندگان و بازدیدکنندگان به صورت منسجم دیده نشد.

وی در ادامه گفت: آن دسته از مسئولان آب و فاضلاب هم که در نمایشگاه حضور داشتند، به این مسئله اذعان داشتند که متاسفانه امکان خرید ندارند؛ چون بودجه در اختیارشان قرار نگرفته است.

 

مدیر عامل یزد پولیکا در ادامه گفت‌وگوی خود با اشاره به خشکسالی‌های اخیر در کشور تصریح کرد: این در حالی است که کشور از بی‌آبی و از عدم مدیریت صحیح در مصارف آب و تبدیلات فاضلاب و آب رنج می‌برد؛ اما با این وجود متاسفانه دولت بودجه‌ای به این امر اختصاص نمی‌دهد. ما تولیدکنندگان انتظار زیادی داریم که دولت برای این موضوع چاره‌اندیشی کند.

 

متوسلیان در خصوص شرکت‌کنندگان در نمایشگاه نیز توضیح داد: به نظر من ضعف اصلی نمایشگاه‌ها عدم به کار گرفتن تشکل‌ها و اهالی صنعت است؛ چون هرگز آنها مشکلات و مسائل تولیدکنندگان را به اندازه خودشان نمی‌دانند و انتظار ما این است که از صاحبان صنعت کمک بگیرند و آنان را در سیاست‌گذاری‌های خود لحاظ کنند.

 

وی افزود: به طور مثال در این نمایشگاه مشهود بود که مخاطب ما آحاد مصرف‌کنندگان نبودند. همچنین باید از کشورهای خارجی و نزدیک نیز دعوت به عمل می آمد. اتفاقی که رخ نداده بود. به‌طوری‌که به نظر می‌رسید اطلاع‌رسانی در این زمینه ضعیف است.

 

رییس انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی‌وی‌سی توجه مسئولان به تشکل‌ها را ضعیف برشمرد و آن را در حد شعار و حرف زدن دانست و گفت: امیدوارم که این نگرش قوت بگیرد و بدانند یک رابطه برد-برد، بین ما و مسئولان است که می‌تواند نتایج خوبی را برای صنعت کشور رقم بزند.

 

وی تاکید کرد که اگر اکنون نهادی که مجری نمایشگاه است، بیاید با ما مشورت کند، ما از ابتدا اهداف برگزاری نمایشگاه را مشخص می‌کنیم و بعد پارامترهایی را که رفع نیاز می‌کنند و اهداف را تحقق می‌بخشند، مشخص خواهیم کرد. سپس به طور دقیق و با روشی حرفه‌ای به بخش عملیاتی مسئله می‌رسیم؛ یعنی پروسه‌ای که نتایج بسیار مثبتی برای واحدهای دولتی در بر خواهد داشت.

 

متوسلیان در پایان سخنان خود گفت: امیدوارم که مسئولان برگزارکننده نمایشگاه بدانند در شرایط سخت تحریم طی دو دوره نهم و دهم دولت، ما با مشکلات اقتصادی زیادی رو‌به‌رو شدیم و انتظار داریم که در دوره ریاست جمهوری روحانی شاهد رونق اقتصادی به معنای واقعی کلمه باشیم و نسل تازه ما از تولید و تولیدکننده‌ها دلسرد نشوند و بتوانند از طریق تولید و افزایش ارزش افزوده کسب درآمد کنند.

 

نمایشگاه آب و فاضلاب روز گذشته 7 مهر ماه به کار خود پایان داد.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد