ارسال پاسخ

يكشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n62

لوله‌های پی‌وی‌سی رقیب اصلی لوله‌های فلزی

ما با تجهیز کارگاه خود، آماده حضور در بازار هستیم و به دوران بعد از تحریم‌ها نیز امید زیادی داریم.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، ولی بک مدیرکارخانه شرکت پلیمر گلپایگان در حاشیه یازدهمین نمایشگاه آب و تاسیسات آب و فاضلاب گفت: ما با تجهیز کارگاه خود، آماده حضور در بازار هستیم و به دوران بعد از تحریم‌ها نیز امید زیادی داریم. ما بالای 50 درصد امیدواریم بتوانیم بازار خوبی را به دست بیاوریم.

 

ولی بک در خصوص استقبال از نمایشگاه امسال گفت: امروز به نسبت گذشته استقبال کمتر است، اما مشخصا تفاوت این نمایشگاه در این است که این نمایشگاه به صورت تخصصی آب و فاضلاب برگزار می‌شود.

 

او در ادامه افزود در هر صورت ما یک سری نوآوری برای ارائه به مردم با خود آورده‌ایم. به خصوص لوله‌های جداره‌ چاه و آب رسانی که امیدواریم به چشم بیایند.

 

مدیر کارخانه شرکت پلیمر گلپایگان به رقابت شرکت خود با لوله‌های فلزی اشاره کرد و گفت: ما پی‌وی‌سی تولید می‌کنیم که با لوله‌های فلزی رقابت زیادی دارد. چون پی‌وی‌سی قیمت تمام شده کمتری و عمر طولانی بیشتر دارد؛ ضمن این که اجرای آن نیز آسان‌تر است. ما امیدواریم که بتوانیم به این صنعت کمک کنیم و در کار خود پیشرفت داشته باشیم. به‌خصوص در بازارهای خارجی.

 

وی در پایان ضمن تقدیر از عملکرد انجمن پی‌وی‌سی گفت: پیشنهاد می‌کنم این انجمن در خصوص تولید محصولات جدید، اطلاع‌رسانی بیشتری داشته باشد و از راه‌های مختلفی اطلاعات محصولات جدید را به بازار مصرف برساند.

 

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد