ارسال پاسخ

۹ بهمن ۱۳۹۵
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n642

pvc-asso.ir

برگزاری همایش تجاری فرانسه و ایران با حضور وزرای خارجه دو کشور + فهرست شرکت ها و راهنمای ثبت نام

همایش اقتصادی ایران و فرانسه، با حضور وزاری خارجه دو کشور، روز سه شنبه 12 بهمن ماه در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، پس از 17 سال توقف، همایش اقتصادی ایران و فرانسه، با حضور ژان مارک آیرو، وزیر امور خارجه فرانسه، روز سه شنبه 12 بهمن ماه در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار می شود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق بازرگانی ایران، علاوه بر مقام های سیاسی و اقتصادی دولت فرانسه، ای تیبو دو سیلگی، رئیس اتحادیه کارفرمایان فرانسه (مدف) و هیاتی 100 نفره از تجار و بازرگانان فرانسوی و نمایندگان شرکت های بزرگی چون ایرباس و توتال، ژان مارک آیرو را در سفر به تهران همراهی خواهند کرد.


در همایش اقتصادی ایران و فرانسه محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، و غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران نیز سخنرانی خواهند کرد.


طبق اعلام امور بین الملل اتاق ایران، پس از برگزاری این نشست، سه پنل تخصصی به زبان انگلیسی با موضوع های «زیرساخت و حمل و نقل»، «محیط زیست» و «انرژی» برگزار خواهد شد و تجار ایرانی و فرانسوی در قالب نشست های رودررو (B2B) به مذاکره با یکدیگر خواهند پرداخت.

برای اطلاع از لیست اعضای هیات تجاری فرانسه اینجــــــا را کلیک کنید.


علاقمندان برای ثبت نام و حضور در این همایش می توانند اینجا را کلیک کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد