ارسال پاسخ

۲۸ دى ۱۳۹۵
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n616

pvc-asso.ir

برگزاری جلسه معرفی لوله های PVC-O

جلسه معرفی لوله های PVC-O توسط شرکت کیمیا بسپار و با حمایت انجمن تولید کنندگان لوله و اتصالات پی وی سی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، جلسه معرفی لوله های PVC-O توسط شرکت کیمیا بسپار و با حمایت انجمن تولید کنندگان لوله و اتصالات پی وی سی روز گذشته 27 دی ماه در مرکز تحقیقات فنی، مهندسی و کشاورزی شهر کرج برگزار شد.

دهقانی در ابتدای این نشست با ارائه زمینه ای از موضوع گفت: در بخش کشاورزی حضور تکنیک های مختلف کمک می کند تا محصولات بهتری به بازار عرضه شود.


وی ادامه داد: اکنون بیشتر لوله های پلی اتیلن در بخش کشاورزی مطرح هستند. حدود 3 سال است که ما تلاش خود را برای وارد کردن لوله های او پی وی سی به بخش کشاورزی متمرکز کرده ایم. 


دهقانی با بیان این که اکنون این مسیر هموار شده است، گفت: در حال حاضر پیگیر تدوین استاندارد لوله های PVC-O هستیم که البته انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی در حال انجام این کار است. در نهایت می خواهیم رتبه بندی لوله های یو پی وی سی نیز انجام شود.


وی اظهار داشت: این انتظار وجود دارد شرکت هایی که موضوع لوله های PVC-O را مطرح می کنند، بتوانند تکنولوژی آن را به داخل کشور وارد کنند.


دهقانی گفت: در حال حاضر این تکنولوژی در سیستم های آبیاری قطره ای ترکیه مورد استفاده قرار می گیرد و ما  پیگیر آن هستیم تا با همکاری انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، تور بازدید از ترکیه را برگزار کنیم.

در ادامه حوزه مدیر منطقه ای توسعه بازار و مسئول توسعه بازار خاورمیانه شرکت مولوکور به بین ویژگی های این نوع لوله، مقایسه آن با دیگر لوله های پلیمری و توضیح در باره استانداردهای آن پرداخت. 

مولوکور یک شرکت اسپانیایی است که در تولید لوله او پی وی سی و ماشین الات فعالیت دارد. 
به گفته خوزه این محصول حمایت ها و مجوزهای زیادی از کشور اسپانیا دارد و یکی از تولیدکنندگان مطرح این کشور است. 


وی در بخشی از سخنان خود گفت: لوله های PVC-O دارای تمام خواص لوله های پی وی سی است به اضافه این که خواص مکانیکی نیز به آن اضافه شده است.

مقاومت بالا در برابر ضربه، سبک بودن، سهولت حمل و نقل، سادگی در اجرا و... بخشی از ویژگی هایی بود که خوزه به تشریح آن پرداخت.

 

خوزه گفت: این لوله ها تا سال 2006 تنها 38 هزار تن در سال تولید می شد؛ اما از زمان سری 500 تا کنون 400 درصد افزایش ظرفیت داده است.

به گفته وی سری 500 تنها در اختیار شرکت مولوکور است. 

 

فرزانه خرمیان دبیر انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی در این نشست به تشریح مزایای لوله های یو پی وی سی و او پی وی سی، پرداخت و پرسش هایی در زمینه تست های لوله های PVC-O را مطرح کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط