ارسال پاسخ

۹ تير ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3988

pvc-asso.ir

بازار جهانی مونومر وینیل کلراید از سال 2021 تا 2026

انتظار می رود بازار مونومر وینیل کلراید در دوره پیش بینی 2021 تا 2026 با نرخ رشد مرکب سالانه بیش از 4% توسعه یابد.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی‌وی‌سی:

بخش ساخت و ساز، بازار مونومر وینیل کلراید را تقویت خواهد کرد

مونومر وینیل کلراید یکی از 20 ماده شیمیایی مهم در سطح جهان است که در کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این گاز در دمای اتاق بدون رنگ و قابل احتراق است. 97%  مونومر وینیل کلراید در تولید پلی وینیل کلراید استفاده می شود که عمدتا در صنعت ساخت و ساز مورد مصرف قرار می گیرد.

اساسا تجارت مونومر وینیل کلراید بسته به توسعه صنعت ساختمان تعیین می شود. از وینیل کلراید در نمای سایدینگ، سقف، حفاظت از سیم و کابل وفریم پنجره و... استفاده می شود.

در سال 2019، هزینه جهانی صنعت ساختمان سازی تقریبا 11 تریلیون دلار بود و برآوردها حاکی از آن است که تا سال 2025 این میزان به حدود 14 تریلیون دلار خواهد رسید. بنابراین،  این موضوع به  نفع بازار مونومر وینیل کلراید خواهد بود.

کل هزینه های ساختمانی، 13% از تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهد و پیش بینی می شود هزینه های بالا در سال های آینده در بخش ساختمان سازی به رشد این بازار دامن بزند.

انتظار می رود تمام موارد فوق در طول این دوره پیش بینی بازار مونومر وینیل کلراید را هدایت کنند. منطقه اسیا اقیانوسیه سهم قابل توجهی در بازار مونومر وینیل کلراید در سطح جهان دارد و انتظار می رود در این دوره پیش بینی، بر بازار غالب باشند.

این منطقه در پایان سال 2020 تقریبا 46% از سهم جهانی هزینه های مربوط به ساختمان سازی را به خود اختصاص داده است. کشورهایی مانند چین، هند، اندونزی سهم عمده ای در این صنعت دارند.

ارزش بازار صنعت ساخت و ساز چین در سال 2019 بالغ بر 969 میلیارد دلار بوده است.

همچنین صنعت املاک و مستغلات هند تا پایان سال 2020 به 180 میلیارد دلار رسید.

بنابراین انتظار می رود افزایش تقاضا از بخش های مختلف، بازار مونومر وینیل کلراید را در این منطقه و در طول این دوره پیش بینی هدایت کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد