ارسال پاسخ

۲۴ دى ۱۴۰۳
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n7706

pvc-asso.ir

مشارکت های نانو و میکرو اینفلوئنسرها یکی از مهمترین راهکارهای فروش در محصولات لوله و اتصالات پی وی سی

سال آینده کاری به احتمال زیاد وحداقل تا چند سال دیگر تمرکز استراتژی های موفق بازاریابی بعد از تولید محتوای با ارزش بر روی استفاده از میکرو اینفلوئنسرهاست.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولید کنندگان لوله و اتصالات پی وی سی: معمولا این بیزینس های کوچک، نرخ تعامل بالاتری برای ایجاد انگیزه و خریدی مطمئن تر از شما ایجاد خواهند کرد.
در شبکه های اجتماعی اینفلوئنسرهای بزرگ و کلان که دنبال کننده چند میلیونی دارند، می توانند در سطح وسیع شما را به مخاطبین خود معرفی کنند اما تجربه ثابت کرده که اینفلوئنسرهای نانو یا میکرو، هر چند جامعه ای کوچک تر از اینفلوئنسرهای کلان دارند اما رابطه اختصاصی تری که معمولا با مخاطبین خود دارند منجر به تعاملات اثرگذار تر می شود. بدین ترتیب تاییدیه هی معتبرتر و تاثیرگذار تری دریافت خواهید کرد.
در صنعت لوله و اتصالات پی وی سی که جامعه هدف خاص دارد شخصی سازی و اصالت در بازاریابی توسط این افراد که جامعه ای صمیمی تر و مورد اعتماد خود ایجاد کرده اند، زودتر حاصل می شود.
بر اساس گزارش معیار ۲۰۲۴ اینفلوئنسر مارکتینگ هاب در مورد وضعیت اینفلوئنسر مارکتینگ، اکنون ۴۴ درصد از برندها همکاری با نانو اینفلوئنسرها را ترجیح می دهند که این رقم از ۳۹ درصد به ۴۴ درصد افزایش یافته است این بدان معناست که مدیران و تولید کنندگان صنعت لوله و اتصالات پی وی سی  ارتباطات شبکه ای بهتری را میتوانند برای تیم بازاریابی خود درنظر بگیرند.
از سوی دیگر در یکی از آمارهای رسمی و معتبر متوجه شده ایم که حدود ۲۵.۷ درصد از برند ها عملیات استراتژی های موفق بازاریابی خود را برپایه استفاده از مشارکت اینفلوئنسرهای نانو و میکرو توسعه داده اند.این یعنی اولویت نانو اینفلوئنسرها نسبت به همتایان کلان خود روز به روز در حال افزایش است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد