ارسال پاسخ

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3747

pvc-asso.ir

افزایش سه رقمی قیمت pvc اروپا در ماه می برای بازار کشورهای مستقل مشترک المنافع

مذاکرات در مورد قیمت پلی وینیل کلراید اروپا برای صادرات محموله های ماه می به بازارهای CIS این هفته آغاز شد.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی:

 

کمبود شدید  PVC همچنان بر قیمت صادرات تولیدکنندگان اروپایی سنگینی می کند. از سال گذشته کمبود رزین PVC هم در بازار داخلی و هم در تعدادی از مسیرهای صادراتی، عامل اصلی در قیمت گذاری تولید کنندگان اروپایی بوده است. کمبود شدید این پلیمر در بازار عامل افزایش سه رقمی در قیمت  PVC داخلی و صادراتی است. تولیدکنندگان اروپایی از افزایش قیمت صادراتی خود برای کشورهایCIS به میزان 100 یورو در هر تن و بالاتر در ماه می خبر دادند.

 

افزایش تدریجی تقاضای فصلی برای  PVCو تعطیلی های برنامه ریزی نشده و یا برنامه ریزی شده در ظرفیت تولید، منجر به کاهش دسترسی به رزین از سوی چندین تولید کننده اروپایی بوده است. از ابتدای امسال سهمیه صادرات تولیدکنندگان اروپایی ماه به ماه برای بازارهای CIS کاهش یافته است و در ماه می برخی از تولیدکنندگان قصد دارند که صادرات محموله ها را در دهه سوم این ماه آغاز کنند.

 

 رزین با  K=58/70 شدیدترین کمبود را به خود اختصاص داده است در طی چندین ماه بسیاری از خریداران نتوانستند نیازهای خود را برای این گرید ها از تولیدکنندگان اروپایی تامین کنند.

 

به طور کلی معاملات محموله های  PVC سوسپانسیون به بازار کشورهای  CIS  در محدوده ی 1290-1350 یورو در هر تن  FCA انجام شد درحالی که معاملات در ماه گذشته در محدوده 1190-1140 یورو در هر تن  FCAبوده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد