ارسال پاسخ

۱۱ اسفند ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3456

pvc-asso.ir

چین صادرکننده خالص محصول مونومر استایرن شد

صادرات مونومر استایرن چین در سه ماه نخست امسال (ژانویه تا مارس) با توجه به محدودیت عرضه در جهان با افزایش روبه‌رو می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از خبرگزاری پلاتس، صادرات مونومر استایرن چین در سه ماه نخست در شرایط محدودیت شدید عرضه در سطح جهان با افزایش روبه‌رو می‌شود، به‌طوری که این کشور که قطب تقاضای این محصول در جهان به شمار می‌آید، در حال سرعت بخشیدن فرآیند تغییر از واردکننده خالص به صادرکننده استایرن است.

 

آمارهای گمرک چین حکایت از آن دارد که قرار است در ماه مارس بیش از 600 هزار تن مونومر استایرن بارگیری خواهد شد که این رقم 160 درصد بیشتر از کل صادرات 27 هزار و 20 تنی مونومر استایرن چین در کل سال 2020 میلادی است.

 

منابع بازار گفتند که 10 هزار تن دیگر نیز قرار است در ماه آوریل برای صادرات بارگیری شود.

 

بر اساس برآوردهای موسسه پلاتس و داده‌های گمرک، چین مهمترین مرکز تقاضای استایرن در جهان است که در سال گذشته میلادی 11.92 میلیون تن مصرف و 2.83 میلیون تن وارد کرده است.

 

چین بیش از 85 درصد از رقم 27 هزار و 20 تن صادرات مونومر استایرن خود در سال 2020 میلادی را به کره‌جنوبی، جایی که توقف فعالیت کارخانه‌ها و تولید سبب کاهش عرضه داخلی در نیمه دوم سال شد، ارسال کرد.

 

تقاضا برای صادرات محصول مونومر استایرن چین به‌دلیل کاهش تولید آسیا در پی انجام عملیات تعمیرات اساسی و توقف فعالیت واحدهای تولید این محصول در ایالات متحده آمریکا و اروپا رخ داده است.

منبع: نیپنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد