ارسال پاسخ

۶ اسفند ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3435

pvc-asso.ir

صادرات پلی‌پروپیلن چین افزایش یافت

صادرات پلی‌پروپیلن چین در پی محدودیت عرضه در نیمکره غربی، افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به  نقل از  آرگوس مدیا، تولیدکنندگان و شرکت‌های بازرگانی چینی به‌دلیل کمبود شدید عرضه در در نیمکره غربی، صادرات فرآورده‌های هموپلیمر پلی‌پروپیلن (PP) را پس از تعطیلات سال نو چینی در بازه زمانی 11 تا 17 فوریه سال جاری میلادی افزایش دادند.

 

برخی فعالان بازار انتظار دارند که بارگیری محموله‌های صادراتی پلی‌پروپیلن بار چین در بازه زمانی فوریه-مارس از حدود ماهانه 30 هزار تن به 150 تا 200 هزار تن می‌رسد.

 

بیشتر محموله‌ها راهی مقاصدی در ترکیه، اروپا، جنوب آسیا و آمریکای جنوبی می‌شوند.

 

قیمت پیشنهادی برای محموله‌های صادراتی پلی‌پروپیلن گرید رافیا برای حمل به صورت FOB از چین در اواخر ماه ژانویه، هزار و 350 تا هزار و 360 دلار به ازای هر تن بوده است.

 

حدود سالانه 6.9 میلیون تن ظرفیت پلی‌پروپیلن در ایالات متحده آمریکا به دلیل سرمای شدید قطبی در ایالت تگزاس غیرعملیاتی شده است.

 

واحدهایی پتروشیمی از دور خارج شده به دلیل برف، سرما و یخبندان شدید آمریکا متعلق به شرکت‌های لایندل بازل، اینئوس الفین و پلیمر، اکسان موبیل، فورموسا پلاستیک، فیلینت هیل ریسورسز و توتال است.

 

واحدهای بزرگ کراکر در عربستان، قطب تولید پلیمرها در خاورمیانه، در حال ورود به فصل تعمیرات اساسی در بازه زمانی فوریه-آوریل هستند از این روز صادرات پلی‌پروپیلن به ترکیه، اروپا و هند را کاهش می‌دهند.

 

منبع: نیپنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد