ارسال پاسخ

۷ آبان ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3175

pvc-asso.ir

تکنولوژی خمیر ساز (Kneading) برای ترکیبات حساس به برش

به گفته شرکت BUSS،  منطقه اصلی کاربرد برای کامپاندرها همچنان ترکیبات حساس به برش است که به پراکنش و اختلاط توزیعی بالا نیاز دارند.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: 

 این مواد به طور مرسوم شامل محصولات مبتنی بر پلی اولفین مانند HFFR و ترکیبات کابل  HV-XLPE و همچنین فرمولاسیون  PVC نرم و سخت پی وی سی برای کفپوش، کابل و تجهیزات پزشکی الاستومرها، ترموست ها مانند EMC و مستربچ ها و پلاستیک های مهندسی هستند.

 

 با این حال، این سازنده ماشین ، هدف قابل توجهی برای توسعه برنامه های جدید می بیند. به گفته ی مدیر طراحی و مهندسی در BUSS ما در عصری زندگی می کنیم که میزان پیشرفت تکنولوژی در آن بی سابقه است. پلیمرها نقش مهمی را در این پیشرفت تکنولوژی ها ایفا می کنند. زیرا خصوصیات آنها می تواند مهندسی و دقیقا مطابق با نیازهای خاص تنظیم شوند. این پیشرفت ها همچنین افزایش نیاز به تولید و پردازش این پلیمرها را می طلبد .

 

این نیازها شامل کنترل دقیق پارامترهای پردازش بحرانی مانند دما، سرعت برش، زمان اقامت و سطح پر شدن و فشار است. علاوه بر این، تقاضا برای ثبت داده ها و ایمنی عملکرد نیز چالش هایی را برای تولیدکنندگان ماشین آلات ایجاد می کند. منطقه ای که ماشین Buss Kneader (خمیر ساز)به طور ایده ال برای آن مناسب است و می تواند جایگزینی برای سایر کامپاندر ها باشد. فناوری های نو ظهور مانند تحرک به واسطه الکتریک و تولید انرژی های تجدید پذیر باعث پیشرفت ترکیبات پلیمری جدید می شوند.

 

این پلیمرها به دلیل الزامات سخت گیرانه در ماشین آلات پردازش، نیاز به آمیزه کاری بهبود یافته دارند. چنین الزاماتی شامل خصوصیات مواد همگن برای عایق های الکتریکی، حداقل تخریب در فیلرهای نیمه هادی و دمای پردازش بالا برای ترموپلاستیک های مهندسی است.

 

اکسترودرهای خمیر ساز توسعه یافته توسط BUSS اغلب برای کاربردهایی که ترکیب حساسیت برشی بالایی دارد بسیار مناسب هستند. توزیع نسبتا همگن نرخ برشی در منطقه اختلاط ، نقطه قوت ماشین الات  BUSS بوده است. علاوه بر این پلیمرهای حساس به برش اغلب در معرض تخریب حرارتی قرار دارند.Buss Kneader اندازه گیری بسیار دقیق دمای مذاب را از طریق پین های ثابت اختلاط فراهم می کند. برای کاربردهایی که سطح پرکردن بالاست، مانند مستربچ ، ویژگی های توزیعی اختلاط عالی  Buss Kneader اغلب یک مزیت بارز نسبت به ترکیبات جایگزین دارد.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد