ارسال پاسخ

۶ مهر ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3102

pvc-asso.ir

پیش بینی رشد بازار جهانی استئارات های فلزی

پیش بینی می شود بازار جهانی استئارات های فلزی با CAGR  (رشد سالانه مرکب) 5 درصد از سال 2020 تا 2030 گسترش یابد.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی:

 

استئارات های فلزی به عنوان پالایه های اسیدی(acid scavenger)، روان کننده ها و عوامل رهایش در صنعت پلاستیک استفاده می شوند. صابون های فلزی افزودنی های حیاتی برای  pvc هستند زیرا خاصیت پایدارکنندگی و روان کنندگی عالی دارند.

 

استئارات های کلسیم و روی (CaZn) برای تولید استابلایزرهای حرارتی  pvc  ایده ال هستند. آنها در درجه اول برای جلوگیری از تخریب پلاستیک ها توسط گرما به ویژه در هنگام پردازش استفاده می شود. در حال حاضر استابلایزرهای کلسیم روی، در کاربردهای مختلف به ویژه در موارد بهداشتی مانند پزشکی و بسته بندی های غذایی استفاده می شود. علاوه بر این استابلایزرهای حرارتی جامد کلسیم روی برای کاربردهای داخلی که باید voc  (ترکیبات آلی فرار)کمتری انتشار یابد، بسیار مفید است. استابلایزرهای کلسیم روی، همچنین به عنوان جایگزین سازگار با محیط زیست استابلایزرهای قلع و باریم روی در نظر گرفته می شوند.

 

فرم پودری استئارات های فلزی در بازار غالب است

از نظر فرم، بازار جهانی استئارات های فلزی به گرانولی، پودری، کپسولی، فلس، قرصی طبقه بندی میشود. از نظر ارزش و حجم، بخش پودر سهم قابل توجهی از بازار جهانی استئارات های فلزی را در سال 2019 به خود اختصاص داده است. استئارات های فلزی پودری به طور گسترده در داروسازی استفاده می شود.

 

از نظر کاربرد، بازار جهانی استئارات های فلزی به پلاستیک و لاستیک، مواد غذایی، دارویی، رنگ ولاک، مواد ساختمانی، مواد آرایشی ، روان کننده ها و شوینده ها و سایر مواد تقسیم میشود. پیش بینی می شود که کاربرد استئارات ها در بخش پلاستیک و لاستیک در این دوره پیش بینی بازار، غالب باشند.

 

استئارات های فلزی به عنوان روان کننده های خشک در کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. در صنعت پلاستیک این مواد به رزین  pvc افزوده می شوند تا روان کنندگی و رهایش بهتر در کاربردهای قالبگیری تزریق را فراهم کند. روان کنندگی خوب، آبگریزی، سازگاری و نقطه ذوب تحت کنترل با استئارات های فلزی به ارائه عملکرد لازم در صنعت پلاستیک و لاستیک کمک می کند.

 

براساس منطقه، بازار جهانی استئارات های فلزی به آمریکای شمالی، اروپا، اسیا اقیانوسیه، آمریکای لاتین و خاورمیانه و آفریقا تقسیم شده است. آسیا اقیانوسیه در سال 2019 منطقه ی غالب در بازار جهانی استئارات های فلزی بوده است. انتظار می رود این روند در دوره پیش بینی نیز ادامه داشته باشد. تقاضا برای استئارات های فلزی به دلیل افزایش مصرف پلاستیک و لاستیک در آسیا اقیانوسیه به ویژه در چین زیاد است. چین مصرف کننده اصلی استئارات های فلزی در آسیا اقیانوسیه است. گسترش صنایع پلاستیک و لاستیک عامل مهمی در بازار منطقه است. پیش بینی می شود که آسیا اقیانوسیه به دلیل افزایش تولید پلاستیک و لاستیک در کشورهایی مانند چین و هند در دوره پیش بینی به عنوان یک منطقه پر درآمد در بازار باقی بماند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد