ارسال پاسخ

۱۲ آذر ۱۳۹۷
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1971

با همکاری اتاق بازرگانی تهران و مرکز فن بازار ملی ایران صورت می‌گیرد

برگزاری نخستین رویداد هماوردی نو در صنعت پلاستیک و پلیمر

اولین رویداد هماوردی‌ نو از سلسله رویدادهای نوآفرین در صنعت پلاستیک و پلیمر در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از اتاق بازرگانی تهران، معاونت کسب‌وکار اتاق بازرگانی تهران در نظر دارد، اولین رویداد همآوردي نو ازسلسله رویدادهاي نوآفرین را در حوزه صنعت پلاستیک و پلیمر برگزار کند.

 

این رویداد حاصل همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزي تهران و مرکز فن بازار ملی ایران است که با هدف معرفی فناوري‌هاي مورد نیاز و به روز به صنعتگران و فعالان حوزه پلاستیک و پلیمر برگزار می‌شود.

 

 در این رویداد چندین فناوري کاربردي در حوزه پلاستیک و پلیمر در پنل تخصصی ارائه و توسط خبرگان و سرمایه‌گذاران بررسی و امکان‌سنجی می‌شود. در این رویداد زمینه گفت‌وگوی مستقیم و تبادل‌نظر و تجربه برای فعالان کسب‌وکارهای نوین و فناورانه با صاحبان صنعت فراهم است.

 

فعالان اقتصادی علاقمند در حوزه‌های فناوری نوین و استارت‌آپ‌ها و صنعتگران حوزه پلاستیک و پلیمر که تمایل دارند در این رویداد حضور داشته باشند، می‌توانند با ثبت‌نام از طریق لینک زیر، حضور خود را اعلام کنند و در این مراسم شرکت کنند.

 

اینجا ثبت‌نام کنید.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد