ارسال پاسخ

۲۱ تير ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2930

pvc-asso.ir

خرید و فروش مواد اولیه در بازار، سایت و فضای مجازی ممنوع است

هر گونه خرید، فروش، واگذاری و جایگزینی محصولات پتروشیمی خریداری شده از بورس در بازار، سایت و... ممنوع است. همچنین حمل مواد اولیه...

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به استناد تبصره 1 ماده 9 دستورالعمل تنظیم بازار محصولات پتروشیمی، هر گونه خرید، فروش، واگذاری و جایگزینی محصولات پتروشیمی خریداری شده از بورس در بازار و سایت های اینترنتی، فضای مجازی و همچنین حمل مواد اولیه خریداری شده به محلی غیر از نشانی کارخانه مندرج در پروانه بهره برداری مربوطه ممنوع است.

 

در بخش دیگری از این دستورالعمل آمده است نظر به شرایط حاکم بر بازار محصولات پتروشیمی علی الخصوص محصول پی وی سی، ضروری است ضمن نظارت کامل بر اعضای زیر مجموعه به منظور جلوگیری از هرگونه تخلف احتمالی، به نحو مقتضی تذکرات لازم مبنی بر رعایت ضوابط فوق الذکر، خرید و اختصاص سهمیه بر اساس تولید واقعی، مصرف سهمیه های دریافتی صرفا در خط تولید، ثبت اطلاعات تولید در سامانه بهین یاب و ثبت اطلاعات فروش در سامانه جامع تجارت معمول گردد.
بدیهی است در صورت مشاهده هر گونه تخلف احتمالی بدون اغماض وفق قوانین و مقررات مربوطه برخورد قانونی لازم به عمل خواهد آمد.


برای مشاهده متن کامل این ابلاغیه اینجا را کلیک کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد