ارسال پاسخ

۱۸ خرداد ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2824

بهبود بازار پی وی سی ترکیه در میان آرامش قرنطینه و پس از ٢ ماه رکود؛

کمترین نرخ پی وی سی در ترکیه متعلق به کدام کشور است؟/آیا رونق بازار پی وی سی ترکیه ادامه می یابد؟

فعالیت تجاری بالا بلکه رونق تقاضای پی وی سی که در هند قبل از ترکیه اتفاق افتاده، باعث شده است قیمت پلیمر پس از رکود دو ماهه افزایش یابد.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از پتروتحلیل، بازار پلی وینیل کلرید (PVC) ترکیه این هفته پس از آخرین جشن های عیدسعید فطر بهبود یافت. فعالان بازار نسبت به تحرکات ماه ژوئن مثبت هستند زیرا آرامش قرنطینه باعث افزایش تقاضا برای پلیمر شده است. بسیاری از تولید کنندگان داخلی تقریباً به 100٪ ظرفیت رسیده اند، به همین دلیل اخیراً PVC ذخیره کرده اند.

 

نه تنها فعالیت تجاری بالا بلکه رونق تقاضای پی وی سی که در هند قبل از ترکیه اتفاق افتاده، باعث شده است قیمت پلیمر پس از رکود دو ماهه افزایش یابد. تاجران گزارش داده اند که بازار PVC در ایالات متحده، کره جنوبی و همچنین بخشی از اروپا و مکزیک بهبود یافته است.

 

در همین حال قیمت PVC این هفته در ترکیه افزایش یافته است. تولیدکننده محلی پتکیم نیز 50 دلار در هر تن نرخ خود را افزایش داده است. پی وی سی اروپایی K58 ، K67 و K70 به ترتیب با قیمت 740-760 دلار در هر تن CFR ترکیه، 730-750 دلار در هر تن CFR ترکیه و 780-800 دلار در هر تن CFR ترکیه ارائه شده است. K67 و K70 با مبدا مشابه هم با قیمت 990 دلار در هر تن و 1000 دلار در هر تن ، مالیات بر ارزش افزوده در دسترس هستند. شنیده می شود PVC آمریکا در این هفته 730 دلار در هر تن/ CIF ترکیه بوده است که نسبت به کشورهای دیگر ارزان تر است. تولیدکنندگان مکزیک و مصر، گرید K67 را با نرخ 730-750 دلار در هر تن CFR ترکیه و 780-800 دلار در هر تن CFR ترکیه فروخته اند.

 

بازار PVC ترکیه هفته آینده پر جنب و جوش خواهد بود. کمبود مواد باعث افزایش قیمت ها می شود و تقاضا همچنان باقی خواهد ماند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد