ارسال پاسخ

۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2715

pvc-asso.ir

تکنولوژی تزریق پلاستیک

نسلی از ربات های W8  و WX که برداشتن هوشمند نامیده می شود، توسعه داده شده که به طور خودکار زمان برداشتن قطعه از ناحیه قالب را بدون دخالت اپراتور کوتاه می کند.

 سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی:Wittmann  یکی از تولید کنندگان ماشین آلات و ربات های تزریق ، نسلی از ربات های W8  و WX که برداشتن هوشمند نامیده می شود، توسعه داده است که به طور خودکار زمان برداشتن قطعه از ناحیه قالب را بدون دخالت اپراتور کوتاه می کند.

 

سیستم های کنترل ربات R8  و R9 از اولین چرخه محاسبه می کنند که چه مدت زمان، حرکت باز شدن قالب طول خواهد کشید. سپس در تمام مراحل فرایند برداشت قطعه از قالب، این سیستم منتظر باز شدن کامل قالب متحرک نیست، بلکه در عوض محور عمودی ربات برای برداشت قطعه قبل از باز شدن کامل به حرکت در می آید در لحظه ای که قالب کاملا باز شد این محور می تواند با یک سرعت بهینه حرکت کند و برای روند واقعی برداشت در داخل ناحیه باز قالب  بیشتر سرعت بگیرد.

 

ویتمن ادعا می کند که در یک توالی برنامه با استفاده از ربات کوچک سری W818  در زمان برداشت هر قطعه حدودا 0.2 تا 1 ثانیه صرفه جویی می شود و با مدل های بزرگتر تقریبا 30٪ کاهش در زمان برداشت قطعه امکان پذیر است. برای اطمینان از برداشت ایمن قطعات، فرایند بسته شدن قالب در صورتی انجام می شود که تمام قسمت های قطعه ی تزریق  شده در داخل گیره باقی مانده باشد. در مقایسه با تولید قطعاتی که به روش سقوط از قالب خارج می شوند، این روش دارای حداقل زمان طول چرخه است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد