ارسال پاسخ

۱۱ آذر ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2517

pvc-asso.ir

بازرسی لوله با اولتراسونیک

یک شرکت سوئیسی طیف وسیعی از فناوری های خود را عرضه خواهد کرد که ابعاد لوله و مجراها را به سرعت و با دقت اندازه گیری می کند.

 سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، شرکت سوئیسی Zumbach طیف وسیعی از فناوری های خود را عرضه خواهد کرد که ابعاد لوله و مجراها را به سرعت و با دقت اندازه گیری می کند. این فناوری براساس اولتراسونیک است. در حالی که سیستم  Rayex از اشعه  X برای اندازه گیری ضخامت دیواره ، قطر و دوپهنی استفاده می کند.

 

این تکنولوژی بهینه برای هر کاربرد و نیاز خاص قابل انتخاب است. این شرکت افزود: علاوه بر کنترل فرایند تولید و کیفیت محصول، دستیابی به اطلاعات کامل و شفافیت تولید به مشتریان کمک می کند تا به سمت اجرای صنعت 4.0 حرکت کنند. دستگاه های دیگر مانند قطرسنج های لیزری Odac، آشکارساز های KW lump-neckdown و سیستم های اندازه گیری طول غیر تماسی، کنترل فرایند را بهبود می بخشند و شفافیت کاملی در فرایند تولید از جمله محصولات چند لایه و پیچیده ارائه می دهند.

 

 قطر سنج لیزری آداک 9000 اندازه گیری کالیبره شده در هر ثانیه را انجام می دهد. اندازه گیری دائمی و دقیق قطر و دو پهنی همراه با تشخیص عیوب- همه در یک واحد- آن را برای خطوط اکستروژن لوله و شیلنگ ایده آل می کند.

 

اندازه گیری محورهای لوله در ترکیب با سیستم های کنترلی و نمایشی قدرتمند که آمار، کنترل فرایند و بایگانی داده ها را ارائه می دهند، انجام می شود. در عین حال سیستم های  Profilemaster  اندازه گیری کامل سطح مقطع لوله های پلاستیکی و لاستیکی و پروفیل ها را مستقیما در خط تولید ارائه می دهند.

 

کلیه ابعاد مرتبط مانند قطر، عرض، ارتفاع ،زاویه و شعاع  به طور دائم اندازه گیری می شود. به علاوه آمار و اطلاعات فرایندی به دلیل قابلیت ردیابی ثبت می شود. در نهایت،  OPC UA امکان مدیریت آسان و شفاف داده را فراهم می آورد.

 

این پروتکل ارتباطات جهانی معمولا برای اتوماسیون صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. این پروتکل انتخاب، برای یکپارچه سازی و تبادل داده های صنعت 4.0 با سیستم های مربوطه و راه حل های نرم افزاری کنترل فرآیند است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط