ارسال پاسخ

۲۰ شهریور ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2419

pvc-asso.ir

ابراز تمایل مقدونیه شمالی برای استفاده از توانمندی های سامانه های نوین آبیاری ایران

کشور مقدونیه شمالی جهت استفاده از توانمندی های فنی و تخصصی بخش خصوصی ایران برای توسعه سامانه های نوین آبیاری در مقدونیه ابراز تمایل کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی بر اساس نمابر ارسالی به دفتر انجمن، این اعلام آمادگی پس از ملاقات سفیر ایران با وزیر کشور مقدونیه شمالی صورت گرفت.


بر اساس این گزارش علاوه بر موضوع فوق، وزیر کشاورزی کشور مقدونیه شمالی برای حضور بخش خصوصی آن کشور در نمایشگاه های تخصصی کشاورزی ایران، ابزار علاقه کرد.

 

معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی به پیرو این توافق در نامه ای اعلام کرد:
1- با توجه به تلاش های انجام شده، ظرفیت فنی و مهندسی سالیانه 400 هزار هکتار برای مطالعه، طراحی و اجرای انواع روش های نوین آبیاری با حضور فعال 2 هزار شرکت مشاور و پیمانکار صلاحیت دار آموزش دیده و همچنین حدود 400 شرکت در زمینه تولید لوازم و تجهیزات سامانه های نوین آبیاری در کشور فعالیت دارند و از ظرفیت و پتانسیل فنی و تخصصی شرکت های موصوف برای همکاری در راستای توسعه سامانه های آبیاری در کشور مقدونیه شمالی قابل استفاده است که موضوع از طریق انجمن های صنفی هر یک از شرکت های مذکور قابل پیگیری و اقدام خواهد بود.


2- نمایشگاه های تخصصی آبیاری در دی ماه سال جاری در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. ضمنا اطلاعات مربوط به برگزاری سایر نمایشگاه های کشاورزی از طریق روابط عمومی معاونت در دسترس است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد