ارسال پاسخ

۶ مهر ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2442

زارع خبر داد:

اختصاص اعتبار صندوق توسعه ملی برای سامانه های نوین آبیاری

مجری سامانه های نوین آبیاری وزارت جهاد کشاورزی گفت : ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه این سامانه در زمین های کشاورزی پیش بینی شده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از  ایلنا از رشت،  مشاور وزیر و مجری طرح سامانه های آبیاری نوین وزارت جهاد کشاورزی در بازدید از باغ زیتون اتکاء منجیل گفت : این اعتبار از صندوق توسعه ملی پیش بینی شده است.

 

عباس زارع افزود: سامانه‌های نوین آبیاری یکی از طرح‌های اولویت دار اقتصاد مقاومتی وزارت جهاد کشاورزی است.

 

وی گفت : طرح توسعه سامانه های نوین آبیاری اثر بخشی خوبی در افزایش تولید محصول و کاهش مصرف سموم و کود شیمیایی دارد.

 

مجری سامانه های نوین آبیاری وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد : تاکنون یک میلیون و ۹۵۰ هزار هکتار از باغات و زمین های کشاورزی کشور به سامانه های نوین آبیاری مجهز شده است. عباس زارع گفت : ۱۸۰ هزار هکتار از زمین های کشاورزی کشور که آب مورد نیاز آن از چشمه، قنات، چاه و آب بندان تامین می شود به سامانه های نوین آبی تجهیز شده است.

 

وی افزود : راه اندازی این سامانه در ۵۲ هزار هکتار از این زمین ها تکمیل شده است و ۱۲۸ هزار هکتار بقیه هم تا پایان امسال تکمیل می شود.

 

مجری طرح سامانه های نوین آبیاری وزارت جهاد کشاورزی گفت : عملکرد امسال ستاد سامانه های نوین آبیاری که در سازمان جهاد کشاورزی گیلان تشکیل شده است در توسعه این سامانه به ویژه در باغات زیتون خوب است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد