ارسال پاسخ

۱۳ اسفند ۱۳۹۷
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2126

pvc-asso.ir

روان کننده های مهندسی شده برای PVC سخت

یک شرکت دو محصول جدید را به مجموعه روان کننده های PVC سخت، اضافه کرد.

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: دو محصول جدید به مجموعه روان کننده های PVC سخت، توسط Valtris Specialty Chemicals افزوده شد. این شرکت مجموعه گسترده ای از واکس ها و اسیدهای چرب را که بسیاری از آنها  برای صنعت لوله های آب آشامیدنی طراحی شده و در فهرست های NSF و PPI است، ارائه می دهد.

 

این افزودنی ها شامل استئاریک اسید، واکس های پارافین، فیشر تروپش(FT)، واکس های پلی اتیلن اکسید شده با دانسیته پایین (LD OxPE) و پلی اتیلن اکسید شده با دانسیته بالا (HD OxPE) هستند. محصولات جدید عبارتند از:

 

Petrac 200، روان کننده با نقطه ذوب C165تایید شده در فرمولاسیون لوله های آب آشامیدنی است که براساس تکنولوژی واکس FT تولید می شود. فرایند فیشر–تروپش مجموعه‌ای از واکنش‌های شیمیایی است که طی آن گاز مونواکسید کربن در واکنش با گاز هیدروژن مجموعه‌ای از هیدروکربن‌ها را ایجاد می‌کند.

 

این روش در تولید سوخت‌های مصنوعی از مواد طبیعی چون زغال سنگ و گاز طبیعی و مواد روان‌کننده کاربرد دارد به عبارت ساده تر، این واکس های سنتزی توسط پلیمرزاسیون کربن مونوکسید تحت فشار بالا تولید می شوند.

 

به دلیل اینکه این محصولات، فراورده جانبی تصفیه نفت نیستند، واکس های مهندسی شده FT بسیار سازگار هستند که می تواند به طور قابل توجهی پردازش کامپاند PVC تحت تاثیر قرار دهد. همچنین پالایشگاه ها به طور گسترده ای کارآمدتر شده اند و محصولات جانبی کمتری به شکل واکس های پارافین تولید می شود.

 

Petrac 230 یک واکس پلی اتیلن اکسید شده با دانسیته بالاست، علاوه بر ارائه ویژگی های آزاد سازی فلز در سطوح استفاده پایین به عنوان یک پروموتر فیوژن عمل می کند و پردازش کنترل شده بیشتری برای فرمولاسیون های فیلر بالا و دیر ذوب ارائه میدهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد