ارسال پاسخ

۲۳ دى ۱۳۹۷
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2042

pvc-asso.ir

افزایش حجم معاملات در بازار پلیمرهای ابر جاذب + اسامی بازارها

بازار جهانی پلیمرهای سوپرجاذب برای کشاورزی در سال 2014 به میزان 184.7 میلیون دلار ارزش دارد و احتمالا در سال 2023 به میزان 327.4 میلیون دلار می رسد که از ...

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، آلبانی، نیویورک، 14 مارس  2016ـ (GLOBE NEWSWIRE)   طبق تحقیقات گسترده و شفافی که در بازار انجام شد، گزارشی تحت عنوان «بازار فوق العاده سوپرجاذب¬های پلیمری برای کشاورزی ـ تجزیه و تحلیل، حجم، سهام، رشد، روند و پیش بینی 2015 – 2023» منتشر شد.


 بر اساس این گزارش، بازار جهانی پلیمرهای سوپرجاذب برای کشاورزی در سال 2014 به میزان 184.7 میلیون دلار ارزش دارد و احتمالا در سال 2023 به میزان 327.4 میلیون دلار می رسد که از سال 2015 به 2023 افزایش خواهد یافت.


پلیمرهای سوپرجاذب، که معمولا به نام اختصاری SAP مشخص می شوند، در تولید پوشک بچه، محصولات بی اختیاری ادرار بالغین و نیز محصولات بهداشتی زنانه استفاده می شود. علاوه بر اینها، پلیمرهای سوپرجاذب در کشاورزی و باغبانی نیز استفاده می شوند. خصلت ذاتی پلیمرهای سوپر جاذب در جذب و حفظ آب و مایعات، به میزان چند صدبرابر وزن خود، موجب کمک به رشد محصولات و گیاهان در مناطق خشک و بایر می¬کند. SAP در کشاورزی، جنگلداری و باغبانی به عنوان یک عامل نگهدارنده آب در خاک استفاده می¬شود. این کار باعث جوانه¬زدن بذر شده و بازده محصول را افزایش می دهد. پلیمرهای  سوپرجاذب معمولا به صورت دانه ای، پودری و جامد در دسترس هستند.


افزایش جمعیت جهانی و نیاز به سوپرجاذب ها برای تامین غذا محرک اصلی تشکیل بازارجهانی پلیمرهای سوپرجاذب شده است. افزایش سریع جمعیت موجب نگرانی¬های جهانی جهت تامین مواد غذایی شده است. کمبود زمین زراعی قابل کشت، لزوم تامین مواد غذایی موردنیاز جمعیت جهان، همچنین کمبود تکنیک¬های کشاورزی مدرن در مناطق مختلف جهان از جمله عواملی هستند که موجب افزایش فشار بر روی کشاورزان در انجام وظیفه سنگین آنها می¬شود. خصوصیت حبس آب در  پلیمرهای سوپرجاذب به کشاورزان کمک می کند تا در شرایط نامساعد آب و هوا و نیز خشکسالی به کشاورزی ادامه دهند.


از نظر تقاضا، آمریکای شمالی، با محوریت ایالات متحده آمریکا، بزرگترین سهم بازار جهانی پلیمرهای سوپرجاذب را در کشاورزی در سال 2014 به خود اختصاص داده است. پیشرفت تکنولوژیکی و پذیرش زودهنگام دلیل اصلی تقاضای بالا در این منطقه است. اروپا نیز حجم قابل توجهی از پلیمرهای سوپر جاذب را در کشاورزی در سال 2014 به خود اختصاص داده است. فرانسه و آلمان بازارهای اولیهSAP های کشاورزی در منطقه هستند. آسیا و اقیانوسیه سومین منطقه از نظر تقاضا برای پلیمرهای سوپرجاذب در کشاورزی می¬باشند. با این حال، بر اساس تقاضا در طول دوره پیش بینی می شود که منطقه (آمریکای شمالی) سریع¬ترین رشد را دارا می باشد. برآورد می شود، رشد زیاد جمعیت در منطقه، که تقریبا 50 درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دهد، محرک اصلی بازار  پلیمرهای سوپرجاذب را در کشاورزی به ارمغان می باشد. انتظار می¬رود کاهش سالانه زمین¬های قابل کشت در سرانه با افزایش جمعیت، تاثیر مثبتی بر استفاده از پلیمرهای سوپرجاذب در چند سال آینده داشته باشد. خاصیت حبس آب در پلیمرهای سوپرجاذب به کشاورزان کمک می¬کند تا در شرایط نامطلوب به کشاورزی ادامه دهند.


گزارش محققان
تولیدکننده های اصلی پلیمرهای سوپرجاذب در کشاورزی در این گزارش شامل؛ LG Chem Ltd.,، BASF SE، Sumitomo Seika Chemiscals Co., Ltd., و Evonik Industries  هستند. بازار تقسیم بر تقاضا از مناطق فردی و کشورهای اصلی در هر منطقه است.


تفکیک منطقه ای در این گزارش به شرح ذیل می باشد:
بازار پلیمرهای سوپرجاذب برای کشاورزی ـ تجزیه منطقه ای

•    آمریکای شمالی
ـ US
ـ مابقی آمریکای شمالی
•    اروپا
ـ آلمان
ـ انگلیس
ـ فرانسه
ـ اسپانیا
ـ ایتالیا
ـ مابقی اروپا
•    آسیا و اقیانوسیه
ـ چین
ـ ژاپن
ـ کشورهای جنوب شرقی آسیا
ـ مابقی آسیا و اقیانوسیه
•    آمریکای لاتین
ـ برزیل
ـ مابقی کشورهای امریکای لاتین
•    مدیترانه و آفریقا
ـ شورای همکاری کشورهای عرب خلیج
ـ آفریقای جنوبی
ـ مابقی مدیترانه  

ترجمه: سمیه صلاحی کارشناس کنترل کیفیت شرکت پارس پولیکا

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد