ارسال پاسخ

۴ مهر ۱۳۹۷
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1842

pvc-asso.ir

حاجبی: تولید با 40 درصد ظرفیت/ تهیه PVC-S65 با قیمت 15 هزار تومان

مبنای قیمت تعزیرات بر پایه بورس کالا است در حالی که تولیدکنندگان بخش زیادی از مواد اولیه خود را از بازار آزاد تهیه می کنند.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، حسن حاجبی مدیر تولید شرکت آذر لوله درباره وضعیت کنونی این واحد تولیدی گفت: به دلیل مشکل تهیه مواد اولیه ما تلاش کردیم نیروهای خود را حفظ کنیم اما در این شرایط ناگزیر به کاهش ظرفیت تولید خود شدیم و اکنون با 40 درصد ظرفیت کار می کنیم.


وی ادامه داد: شرایط مواد اولیه بسیار بد است و ما برای تولید تا اندازه ای از ذخیره قبلی استفاده می کردیم و بخشی را هم  از بازار آزاد تهیه می کردیم.
حاجبی گفت: در حالی ما تنها بخش ناچیزی از مواد اولیه را از شرکت تعاونی پی وی سی ایرانیان و بخش عمده آن را از بازار آزاد خریداری می کردیم، که محاسبه سازمان تعزیرات بر پایه قیمت های بورس کالا است که این مشکل جدی برای تولیدکنندگان ایجاد کرده است.


وی گفت: آخرین خرید PVC-S65 ما از بازار آزد با قیمت 15 هزار تومان بوده است.


حاجبی اظهار داشت: تا مدتی پیش مواد مورد نیاز خود را از شرکت تعاونی پی وی سی ایرانیان تهیه می کردیم اما در این شرایط تعاونی قادر به تامین مواد مورد نیاز تولیدکنندگان نیست.


وی که در سومین روز از نمایشگاه ایران پلاست حضور یافته بود آن را بی رونق توصیف کرد و گفت: به محض ورود احساس کردم نمایشگاه تعطیل است.

 

 نمایشگاه ایران پلاست تا این اندازه بدون بازدیدکننده بی سابقه بوده است.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط