ارسال پاسخ

۱۹ اسفند ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1423

pvc-asso.ir

انجمن لوله و اتصالات پی وی سی خواستار اصلاح فهرست توانمندی های داخلی صنعت پلاستیک شد + تصویر نامه

انجمن در نامه ای خطاب به مدیر کل صنایع شیمیایی و سلولزی، خواستار اصلاح مجدد فهرست توانمندی های صنعت پلاستیک در بخش لوله و اتصالات پی وی سی شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، فرزانه خرمیان دبیر انجمن در نامه ای خطاب به پروین نباتی مدیر کل صنایع شیمیایی و سلولزی وزارت صنعت، خواستار اصلاح فهرست توانمندی های صنعت پلاستیک شد.

 

لازم به ذکر است پس از انتشار نسخه اولیه فهرست توانمندی های صنعت پلاستیک، انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی در نامه ای به این فهرست اعتراض و خواهان اصلاح و یا ابطال آن شد. 

 

همچنین پس از این اعتراض خانم کیمایی کارشناس دفتر صنایع شیمایی و سلولزی در گفت و گویی با روابط عمومی انجمن اظهار داشت که نام شرکت های تولیدی حاضر در فهرست توانمندی های داخلی محصولات پلاستیکی صرفا برای راه اندازی سامانه بوده است. وی همچنین اظهار داشت برای تکمیل فهرست با انجمن ها مکاتبه می شود. 


برای مشاهده گفت و گو با خانم کیمیایی می توانید اینجا را مشاهده کنید.


سرانجام پس از مکاتبه لازم، انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی نسبت به معرفی شرکت های توانمند با ذکر تمام مشخصات و ارسال آن به دفتر صنایع شیمیایی و سلولزی اقدام کرد.


بر اساس این گزارش، پس از مدتی بار دیگر فهرستی دیگر از توانمندی های داخلی محصولات لاستیکی و پلاستیکی توسط دفتر صنایع شیمایی و سلولزی منتشر شد که این بار اگر چه به اسامی شرکت های توانمند اضافه شده بود؛ اما همچنان فهرست دارای نواقص و ایرادهای بسیار است.


انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی در نامه ای دیگر خواستار اصلاح این فهرست شد که تصویر نامه را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
ملک پور شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
خدا قوت به انجمن. امیدوارم وزارت و دفتر مربوطه سریعا نسبت به اصلاح این لیست اقدام نموده چون در غیر این صورت ضررهای زیادی متوجه تولیدکنندگان می شود. ارسال پاسخ

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط