ارسال پاسخ

۹ بهمن ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1357

pvc-asso.ir

دستگاه قالب گیری تزریق 160 لیتر را در یک شات تحویل می دهد

ویژگی مهم این دستگاه جداسازی ساختاری پردازش مذاب و واحد تزریق است. این کار باعث بهره وری انرژی بالاتری نسبت به دستگاه های معمول می شود.

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: در k2016 متخصصان تصفیه مذاب در آلمان Ettlinger Kunststoffmaschinen یک سری از دستگاه های قالب گیری تزریق را معرفی کردند که برای  شات هایی در حجم های بالا تا 160 لیتر (160000مترمکعب) مناسب است. ویژگی مهم این دستگاه جداسازی ساختاری پردازش مذاب و واحد تزریق است. این کار باعث بهره وری انرژی بالاتری نسبت به دستگاه های معمول می شود.

 

دستگاه قالب گیری تزریقی SRM 2500 از Ettlinger با یک شات حجم 120 لیتر را تحویل می دهد که برای منهول های فاضلابی بزرگ استفاده می شود.

 

جداسازی پردازش مذاب و واحد تزریق

 

سری SRM از ماشین های قالب گیری تزریقی دو مرحله ای بزرگ، نیروی گیره از محدوده 2 هزار تا 30 هزار کیلو نیوتن و حجم شات از 5 تا 160 لیتر (5 هزار تا 160 هزار متر مکعب) را پوشش می دهد.  این دستگاه برای ساخت قالب هایی با وزن بیشتر از یک هزار گرم  و دیواره 2 میلیمتر  و یا بیشتر طراحی شده است.

 

کاربردهای معمول شامل تولید پالت های پلاستیکی، اتصالات، سیستم های فاضلابی و منهول از مواد بازیافتی و یا بکر است. در تمام نسخه های این سری یک واحد اکستروژن نسبتا کوچک، مواد را نرم می کند درحالی که یک واحد پیستون جداگانه مذاب را در قالب تزریق می کند. این باعث می شود که حجم های بزرگ شات با کیفیت ذوب بالا پردازش شود اما از نیروی گیره کمتری در واحد قفل کننده قالب استفاده می کند.

 

اندازه کوچک واحدها بدین معنی است که آنها می توانند با درایوهای کوچکتر که بیشتر از 60 درصد انرژی کمتری نسبت به موارد مشابه مصرف می کند مجهز شوند. علاوه بر این ترکیبی از یک واحد فشرده سازی پلاستیکی کننده و یک واحد قفل کننده قالب کوتاه بدین معنی است که ردپای ماشین آلات و در نتیجه میزان فضای مورد نیاز تولید به طور قابل توجهی کوچکتر است.

 

پردازش مذاب های با آلودگی بالا ممکن است

 

همچنین امکان تبدیل مذاب های با آلودگی بالا به محصول از طریق قالبهای بزرگ و سنگین و با کیفیت بالا و ادغام فیلتر مذاب پایین دستی واحد پلاستیک کننده و بالادستی واحد تزریق دستگاه SRM وجود دارد.

 

-----

لوله چیست؟ پی وی سی Pvc چیست؟ معرفی انواع لوله های پی وی سی

 

کاربرد انواع لوله ها / چگونگی انتخاب مواد ترموپلاستیک مناسب برای لوله کشی صنعتی

 

عمر طولانی لوله های پی وی سی ( PVC )

 

نقایص در فرایند اکستروژن و تاثیر بر کیفیت محصول

 

معرفی لوله های pvc شفاف مقاوم در برابر uv

 

5 گام کنترل ظاهری لوله و اتصالات پی وی سی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد