ارسال پاسخ

۲ بهمن ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1344

pvc-asso.ir

ابزاری برای pvc پایدار با هدف کاهش اثرات زیست محیطی

این نرم افزار پایداری زیست محیطی و اقتصادی محصولات و فرایندهای pvc را ارزیابی می کند و به متخصصان صنعت و...

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: یک ابزار جدید pvc پایدار که هدف آن کمک به تولید کنندگان محصولات pvc برای کاهش اثرات زیست محیطی حاصل از آنهاست، راه اندازی شده است.

 

 نرم افزار پایداری که در اینجا به صورت رایگان در دسترس است، پایداری زیست محیطی و اقتصادی محصولات و فرایندهای pvc را ارزیابی می کند و به متخصصان صنعت و غیر متخصصان این امکان را می دهد تا به سرعت هزینه ها را برای هم کارخانه و هم تجارت خود تخمین بزنند.

 

این روش ساده است: کاربرن داده های مربوط به مصرف مواد خام، انرژی و انتشارات به هوا، آب وضایعات جامد را عرضه می کنند. براساس این اطلاعات، این ابزار تاثیر تولید pvc را در دسته مجزا محاسبه می کند که شامل ردپای کربن( پتانسیل گرمایش جهانی)، پتانسیل اسیدی شدن، پتانسیل اتروفیکاسیون، پتانسیل تخریب لایه اوزون؛ دود فتوشیمیایی، پتانسیل سمیت برای انسان است.

 

 نتایج ارزیابی چرخه حیات (LCA) با استفاده از روش ارزیابی چرخه حیات در استاندارد ISO 14044 محاسبه می شود.  این نرم افزار pvc یک ابزار عمومی پیشرو که برای محاسبات کربن در طول چرخه عمر فعالیت های صنعتی (CCaLC) شناخته شده است و در حال توسعه برای پوشش دادن بخش های دیگر است.

 

این پروژه توسط استاد مهندسی شیمی پایدار از دانشگاه منچستر رهبری شد. این پروفسور یادآور می شود که pvc ماده مهمی است اما توسط مخالفان به علت برخی از مسائل مربوط به پایداری مورد انتقاد قرار گرفته است.

 

نه تنها این ابزار به صنعت  pvcبرای برآورد و در نهایت کاهش اثرات زیست محیطی کمک خواهد کرد همچنین برای فهمیدن و درک هزینه هایی که ممکن است با محاسبه ارزش افزوده در طول زنجیره های عرضه بدست آید به ما کمک خواهد کرد. همچنین تاکید می کند که این ابزار با استفاده از نمونه های واقعی توسعه یافته است که در نرم افزار گنجانیده شده است و افزود که اگر داده ها برای سایر مواد در دسترس باشد می توان یک مقایسه پایداری انجام داد.قاب پنجره های pvc را می توان با قاب پنجره های چوبی مقایسه کرد اگر اطلاعات برای فریم های چوبی ارزیابی و تحلیل شده باشد.

 

با این حال این ابزار تنها بر روی pvc تمرکز می کند. زمانی که تخمین ها محاسبه می شوند، کاربران میتوانند نقاط داغ در سیستم را مشاهده کنند که در آن هزینه های زیست محیطی و اقتصادی میتواند کاهش یابد و آنالیز what if انجام شود تا چگونگی تغییر نتایج براساس داده های ورودی را ببینند.

 

این دستاوردها در پژوهشی تحت عنوان بهبود پایداری pvc از طریق مواد نوین ، فرایندها و روشهای چرخه حیات به سرپرستی پروفسور Azapagicتوسعه یافت.

 

بیشتر بخوانید:

 

لوله چیست؟ پی وی سی Pvc چیست؟ معرفی انواع لوله های پی وی سی

 

کاربرد انواع لوله ها / چگونگی انتخاب مواد ترموپلاستیک مناسب برای لوله کشی صنعتی

 

عمر طولانی لوله های پی وی سی ( PVC )

 

نقایص در فرایند اکستروژن و تاثیر بر کیفیت محصول

 

معرفی لوله های pvc شفاف مقاوم در برابر uv

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد