ارسال پاسخ

۲۹ مهر ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1180

pvc-asso.ir

معرفی Pevalen™یک نرم کننده بدون فتالات

نرم کننده Pevalen™نسبت به سایر نرم کننده ها آسانتر و سریعتر با pvc مخلوط می شود که این مزیت زمان فرایند را کاهش و...

نرم کننده ها یک جز اساسی در پلاستیک pvc نرم است که دوام  و انعطاف پذیری از خواص مهم آنهاست و بیشتر در کفپوش ها،کابل ها ،چرم مصنوعی ،برزنت واسباب بازی استفاده می شوند.

 

شرکت Perstorp در زمینه تولید پلاستی سایزر به Pevalen™ یک نرم کننده بدون فتالات برای کاربرد های حساس دست یافت. این ترکیب براساس مواد شیمیایی قابل اعتماد و اثبات شده تهیه شده و عملکرد آن برابر و یا بهتر از سایر نرم کننده های امروزه است.این نرم کننده بسیار کارامد است به این معنی که فرمولاسیون نیاز  به مقدار کمتری از نرم کننده دارد و در ترکیب با pvc مهاجرت و فراریت پایین آن در مقابل سایر نرم کننده ها قابل توجه است.

 

Pevalen™ همچنین دارای ثبات در برابر uv است که آن را یک انتخاب عالی در کاربردهایی که محصولات در معرض نورهستند، کرده است. Pevalen™نسبت به سایر نرم کننده ها آسانتر و سریعتر با pvc مخلوط می شود که این مزیت زمان فرایند را کاهش می دهد و کمک می کند تا ظرفیت خط تولید موجود افزایش یابد و هزینه تولید پایین حفظ می شود و در کل فرایند تولید خوبی را تضمین می کند. Pevalen™یک محصول اثبات شده است و تاثیر آن بر مواد اولیه غذایی بررسی شده و فرایند گرفتن تاییدیه تماس با مواد غذایی Pevalen™در جریان است.

 

Pvc یک ماده با ارزش است که نیاز به دوام بالایی برای عمر طولانی دارد Pevalen™به عنوان یک نرم کننده بدون فتالات با عملکرد بالا به افزایش ثبات pvc کمک می کند. بسیاری از این محصولات به تعمیر و نگهداری نیازی ندارند و منجر به طولانی شدن عمر پلاستیک و کاهش هزینه می شوند.

 

شرکت Perstorp محصولات جدید خود را برای کاربرد های مقاومت در برابر شعله، پلاستیک های زیست تخریب پذیر و ترموپلاستیک های شفاف مقاوم در حرارت، به علاوه  هم افزایی با پلی استر ها برای کاربرد های بسته بندی های پلاستیکی و بدست آوردن خصوصیات با دوام در محصولات به نمایش خواهد  گذاشت.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد