ارسال پاسخ

۱۸ مرداد ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1057

pvc-asso.ir

معرفی افزودنی جدید برای سرعت بخشیدن به تولید pvc

افزودنی جدید pvc که وارد بازار شده است به سرعت تبدیل به راه حل های کم هزینه شده که تولیدکنندگان را به سوی تولید با هزینه پایین می راند.

شرکت Silvergate متخصص در تولید مستربچ در بریتانیا یک افزودنی جدید که منجر به سرعت بخشیدن تولید پی وی سی جهانی می شود راتوسعه داد. 
هدف به طور ویژه  برای تولید pvc است که به موجب آن، این تکنولوژی توانایی برای از بین بردن بسیاری از مشکلات ذاتی تولید  که توسط تولیدکنندگان  ورق  و پروفیل pvc تجربه شده است، دارد.


 افزودنی جدید pvc که وارد بازار شده است به سرعت تبدیل به راه حل های کم هزینه شده که تولیدکنندگان را به سوی تولید با هزینه پایین می راند. این شرکت ادعا می کند که تکنولوژی Optiblo علاوه بر داشتن هزینه مقرون به صرفه سرعت تولید را برای ارائه خروجی سود آور، افزایش می دهد.


گزارش می شود که این تکنولوژی نتایج بزرگی برای مصرف کنندگان وتولیدکنندگان فعال در سراسر اروپا خواهد داشت. مدیر عامل Silvergate آقای Tony Bestall در مورد بازخورد اولیه این افزودنی اظهار کرد که این فناوری جدید توسط تعدادی از تولیدکنندگانpvc  آزمایش شده و تمام تجربیات نتایج مشابه به دست آمده است که شامل افزایش خروجی، کاهش هزینه های انرژی و پراکندگی بهتر رنگ در محصولات نهایی است که تماما در یک زمان بسیار سریعتر بدست آمده است.


هیچ محصول دیگری در بازار وجود ندارد که بتواند بازده عملیاتی را به همراه افزایش بهره وری داشته باشد و به طور مدوام در بهبود کیفیت جز نهایی برآید.علاوه بر اثر بخشی و مزایای بسیار آن،Optiblo دارای قیمت مناسب است و برای همه تولید کنندگان پلاستیک در تمام رنگها و دراندازه های سفارشی در دسترس است.

 

ترجمه: شادی حق دوست


منبع: نشریه علمی-تخصصی انحمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، شماره 94

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد