Reply

30 Oct 2017

pvc-asso.ir

سرمایه گذاری تولید کنندگان لوله در krauss maffei در نصب سیستم کالیبراسیون تغییر سریع(quick switch)

سیستم سویچ سریع  krauss maffeiدر فرایند تولید لوله انعطاف پذیری در تولید را افزایش می دهد.

سرویس ترجمه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی: اکستروژن  krauss maffei از مونیخ آلمان متخصص و پیشرو جهانی در تولید ماشین آلات پلاستیک خط اکستروژن تولید لوله در آلمان و بلژیک طراحی کرده که تولید خود را با تکنولوژی کالیبراسیون quick switchترکیب کرده اند.

 

دو خط لوله کامل که در بلژیک راه اندازی شده برای تولید لوله به قطر 25-63 میلیمتر و 70-160میلیمتر مناسب است.اجزای اصلی این سیستم عبارت است از: اکسترودر تک مارپیچD  36، سرقالب اسپیرال( spiral distributor) وفن آوری کالیبراسیون Quick switch.

 

این خط همچنین در آلمان با قطر لوله 160-250 میلیمتر راه اندازی شده که دارای سیستم خنک کننده داخلی لوله (IPC) است که تولید کننده را یک مرحله برای رسیدن به خروجی بدون هزینه بالا در ناحیه خنک کننده نزدیکتر می کند.

 

این سیستم تنظیم، انعطاف پذیری تولید لوله را افزایش می دهد که می تواند ابعاد لوله را در طول خط تولید در مدت چند دقیقه با لمس یک دکمه تغییر دهد. علاوه بر این، این سیستم Quick switch منجر به تولید ضایعات کمتر و حذف نیروی اضافی کارگر می شود و همچنین فرایند کار فشرده مواد مورد بحث در تغییر ابعاد لوله را از بین می برد. سیستم Quick switch برای تولید لوله های پلی اولفین در محدوده قطر 25-63 و70-160و 160تا 250 و برای لوله های PVC در قطر 75 تا 160 میلیمتر در دسترس است.

Comments

  • Please insert your comment