Reply

4 Sep 2017

pvc-asso.ir

استقبال از لوله و اتصالات پی وی سی در افغانستان

میزان استقبال مصرف کنندگان اهل افغانستان از لوله و اتصالات پی وی سی در مقایسه با سایر محصولات مشابه بیشتر است.

عزیز احمد نظری یکی از تجار افغانی فعال در صنعت لوله و اتصالات پی وی سی در گفت و گو با روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی در باره جایگاه این محصولات در افغانستان توضیح داد: در هرات که بنده حضور دارم 99 درصد استقبال از محصولات لوله و اتصالات پی وی سی ایرانی در مقایسه با محصولات کشورهای چین و ترکیه وجود دارد.


وی از دلایل این استقبال را کیفیت و همجواری دو کشور ذکر کرد. 


وی در این باره افزود: کیفیت محصولات ایرانی نسبت به سایر کشورها بهتر است و به غیر از این مسئله، اشتراکات فرهنگی و همسایه بودن با ایران از جمله موارد تاثیرگذار است.


نظری با انتقاد از حضور برخی محصولات لوله و اتصالات پی وی سی بی کیفیت در بازار افغانستان عنوان کرد: متاسفانه این موضوع صدمات جبران ناپذیری بر این بازار وارد کرده است و ما را در ارائه و معرفی محصول با کیفیت دچار مشکل ساخته است.


وی ادامه داد: به طور معمول محصولات بی کیفیت از قیمت نازلتری برخوردار هستند و مشتریان پس از خرید و استفاده از این محصول با مشکل روبرور می شوند و در نتیجه نام محصولات ایرانی به نیکی یاد نمی شود.

 


این تاجر اهل افغانستان درباره مشکلات واردات محصولات از ایران به افغانستان توضیح داد: متاسفانه صدور روادید برای بازرگانان افغانستان از سوی سفارت ایران با مشکل روبرو است که این موضوع بر روابط و میزان تجارت بین دو کشور تاثیر به سزایی دارد.


نظری درباره میزان استقبال مصرف کنندگان اهل افغانستان از لوله و اتصالات پی وی سی در مقایسه با پلی اتلین توضیح داد: تا جایی که بنده اطلاع دارم و در این زمینه فعالیت می کنم میزان استقبال و مصرف از محصولات پی وی سی بیشتر از پلی اتلین است.


نظری نمایندگی یکی از تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی کشور ایران در بازار افغانستان را بر عهده دارد.

Comments

  • Please insert your comment
Romal noori Monday 12 March 2018
میشه آدرس نماینده گی تان را بگویین در هرات .
من از غزنی هستم هرات را بلط نیستم . Reply