ارسال پاسخ

۲۰ خرداد ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n906

pvc-asso.ir

کاهش ۳۰ درصدی صادرات پی وی سی آمریکا به چین

در چین بازار پی وی سی به دلیل فعالیت های اندک تجاری متاثر از تعطیلات جشنواره قایق اژدها، آرام بود.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از پتروتحلیل، در بازار داخلی قیمت پی وی سی برپایه اتیلن با ثبات و حدودا ۱۴ دلار در هر تن نسبت به هفته قبل افزایش داشت. با توجه به فصل تعمیر و نگهداری خطوط تولید پی وی سی در خردادماه، بازار تمایل به حمایت از قیمت ها دارد.

 

با این حال تقاضا در شرایط ناامیدکننده ای باقی مانده است. یک تاجر گفت: قیمت پی وی سی در بازار محلی اخیرا به دلیل کاهش عرضه با توجه به اورهال برخی از خطوط رخ داده است. ما فکر می کنیم که قیمت ها در اطراف سطوج فعلی در کوتاه مدت شناور باشد.

 

در همین حال قیمت پی وی سی بر پایه استیلن برای سومین هفته متوالی ثابت مانده است.

 

در بازار واردات محدوده قیمت برای k67 نسبت به هفته قبل در رقم ۸۶۰ تا ۸۷۰ دلار در هر تن سی آی اف به صورت نقدی ثابت مانده است. یک تولیدکننده تایوانی گفت: انجام معاملات در چین با توجه به اعمال قانون های جدید در ماه ژوئن سخت شده است. این در حالی است که آمارهای ماه مارس و ژوئن نشان می دهد که مقدار پی وی سی وارداتی از آمریکا به چین به دلیل تعمیرات خطوط نسبت به ماه آوریل کاهش یافته است.

 

در اخبار آمده است، واردات پی وی سی چین در ماه آوریل ۱۳ درصد افزایش داشته ، اما در حال حاضر به ۵۷ هزارتن در ماه رسیده است. به علاوه واردات از آمریکا با ۳۰ درصد کاهش نسبت به ماه آوریل عقب نشینی کرده است.

 

این در حالی است که قیمت اتیلن در آسیا حدودا ۱۸۰ دلار در هر تن از اوایل ماه مه کاهش داشته است. و به نظر می رسد که یک نگرانی عمده در حال حاضر احیای طرف تقاضا است؛ چرا که ژوئن فصل اوج پی وی سی در چین است. برخی از بازیکنان بازار معتقدند؛ احتمال دارد قیمت برای ماه آینده با توجه به پایان ماه رمضان و فصل باران های موسمی در بازارهای هند و آسیای جنوب شرقی با تغییر مثبت روبه رو شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد