ارسال پاسخ

۸ خرداد ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n894

pvc-asso.ir

ارائه خدمات پزشکی به اعضاء تشکل ها توسط بیمارستان فوق تخصصی بازرگانان + فهرست خدمات پزشکی

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بازرگانان، خدمات پزشکی با تسهیلات ویژه به کارکنان و اعضاء تشکل ها را ارائه می دهد.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی بر اساس نمابر ارسالی اتاق بازرگانی تهران به دفتر انجمن، اتاق بازرگانی تهران در راستای مسئولیت اجتماعی خود نسبت به ارائه خدمات بیمارستانی به کارکنان و اعضاء تشکل ها با تسهیلات ویژه اقدام کرده است.


بر اساس این گزارش بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بازرگانان از اسفند ماه 1395 تحت مدیریت اتاق بازرگانی تهران قرار گرفته است.

 

بسته خدمات پزشکی این بیمارستان به شرح زیر است:
1-  طرح سنجش پوکی استخوان، با عنایت به گستردگی معضل پوکی استخوان به خصوص در بین بانوان، آمادگی ارائه این خدمت بصورت رایگان و صرفاً با ارائه دفترچه بیمه وجود دارد.


2-  با توجه به راه اندازی درمانگاه دیابت در بیمارستان، خدمات مرتبط و نیز غربالگری این بیماری بصورت رایگان امکان ارائه وجود دارد.


3-  خدمات طب کار- کلیه خدمات مرتبط با طب کار اعم از معاینات مربوطه و انجام آزمایشات و تست های پاراکلینیک، بصورت کامل در این بیمارستان قابل انجام است. این خدمت با ارائه تخفیفات ویژه و عقد قرارداد با اعضای محترم اتاق بازرگانی به سهولت قابل دسترس است.


4-  خدمات رادیوتراپی- خدمات رادیوتراپی در این مرکز با ارائه دفترچه بیمه بصورت رایگان ارائه می شود.


5-  همچنین در نظر داریم طرح غربالگری سرطان سینه را اجرایی نماییم که می تواند اثربخشی پیشگیرانه و مفیدی را در سلامت بانوان داشته باشد.

 

علامقندان برای دریافت خدمات می توانند از طریق تلفن های3 -33552001، 33566699، 38570 و یا وب سایت بیمارستان به نشانی www.bazargananhospital.ir  مراجعه کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد