ارسال پاسخ

۹ اسفند ۱۳۹۵
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n716

pvc-asso.ir

ارائه تسهیلات ارزان قیمت به ایده های نوآورانه/ برگزاری فستیوال نوآوری های صنعت پلیمر و پلاستیک

علیرضا دلیری معاون علمي و فناوري رياست جمهوري از ارائه تسهیلات ارزان قیمت تا سقف 5 میلیارد ریال به سرمایه گذاران ایده های نوآورانه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، فستیوال نوآوری های صنعت پلیمر و پلاستیک صبح امروز 9 اسفند ماه سال جاری در هتل پارسیان استقلال برگزار شد.


بر اساس این گزارش علیرضا دلیری معاون علمي و فناوري رياست جمهوري، دانش و ایده را مبنای تولید ذکر کرد و گفت: تکنولوژی در دنیا از حالت سنتی خارج شده است وشرکت هایی موفق عمل می کنند که دارای R&D قوی باشند.

وی ادامه داد: تولید به شیوه سنتی در کوتاه مدت از پروسه عرضه خارج خواهد شد. از این روی معاونت علمي و فناوري  تصمیم گرفته است تا با ارائه تسهیلاتی، اختراع را به صنعت تزریق کند. 


دلیری در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: تا به امروز 10 هزار ایده و اختراع داشته ایم که برخی از آنها در صنعت استفاده شده است و از میان این ایده ها ، 3 هزار شرکت دانش بنیان متولد شده اند.


وی گفت: چنان چه ایده های نوآورانه به مرحله قرارداد برسند معاونت  علمي و فناوري رياست جمهوري تا سقف 5 میلیارد ریال به سرمایه گذران، تسهیلات ارزان قیمت ارائه می دهد.
لازم به ذکر است فستیوال نوآوری های صنعت پلاستیک و پلیمر با شعار «بستری برای تجاری سازی؛ فرصتی برای سرمایه گذاری» توسط مرکز فن بازار ملی ایران برگزار شد. در این فستیوال صاحبان اختراع و ایده های نوآورانه به معرفی طرح های خود در حضور سرمایه گذاران پرداختند.


همچنین بخشی از این فستیوال به امضای قرار داد دو ایده «لیوان استوانه ای با درب فشار مصنوعی» و «تولید سوسیس و کالباسس ماهی» اختصاص داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط