ارسال پاسخ

۲۶ فروردین ۱۴۰۳
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n6818

pvc-asso.ir

معرفی همکاران برتر کمیته علمی انجمن در سال 1402

در راستای تقویت و مشارکت های علمی اعضای انجمن در پیشبرد اهداف صنعت و ارتقای روز افزون کیفیت و کمیت لوله و اتصالات پی وی سی و بر اساس آیین نامه کمیته فنی انجمن تولید کنندگان لوله و اتصالات PVC ، همکاران برتر کمیته فنی در سال 1402 انتخاب شدند.

 

اعضای فعال کمیته علمی هر ساله براساس مستندات و امتیازهای دریافتی ، انتخاب و در لیست برترین همکاران کمیته علمی جهت معرفی و تقدیر قرار خواهند گرفت. همچنین پاداش هایی برای واحدهای تولیدی مربوطه در نظر گرفته می شود که می تواند شامل بهرمندی از امکانات تبلیغاتی ویژه در رسانه ها انجمن باشد.

بدین وسیله و براساس مجموع امتیازات دریافتی اعضای کمیته علمی انجمن در بخش های مختلف علمی، فنی و تدوین استانداردها، خانم مهندس دولت آبادی مدیر کارخانه شرکت پلیمر توس، اقای مهندس وحدتی مدیر تضمین کیفیت گروه صنعتی داراکار، اقای مهندس رضایی از شرکت یزد پولیکا و سرکار خانم مهندس سعادت فرد مدیر کنترل کیفیت شرکت اورامان غرب بیشترین امتیاز را کسب کرده و به عنوان همکار برتر کمیته علمی انجمن لوله و اتصالات  PVC  در سال 1402انتخاب شدند.

ضمن تقدیر و تشکر ازتلاش و زحمات ارزشمند و بیدریغ این بزرگواران، امید آن داریم که پیوسته از تجربیات تمامی متخصصین فنی شرکت های عضو انجمن بهرمند شویم و به ارتقای جایگاه و کیفیت لوله و اتصالات PVC در کشور کمک کنیم.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد