ارسال پاسخ

۱۸ مرداد ۱۴۰۲
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n6225

pvc-asso.ir

براسکم با سرمایه گذاری 87 میلیون دلاری، تولید اتیلن زیستی را 30 درصد افزایش داد

براسکم در ماه ژوئن از افزایش 30 درصدی ظرفیت تولید اتیلن زیستی خود، واقع در مجتمع پتروشیمی Triunfo، ریو گراند دو سول، برزیل خبر داد.این سرمایه گذاری 87 میلیون دلاری، با هدف پاسخگویی به تقاضای رو به رشد جهانی برای محصولات پایدار است. این کارخانه اکنون با ظرفیت افزایش یافته از 200 هزار تن به 260 هزار تن در سال کار می کند.

حذف 3 تن  دی اکسید کربن از اتمسفر

اتیلن زیستی Braskem از اتانول مبتنی بر نیشکر با منابع پایدار ساخته شده است که CO2 را از جو حذف می کند .این ابتکار پیشرفت مهمی در  دستیابی به اهداف این شرکت برای افزایش تولید پلیمرهای زیستی به یک میلیون تن تا سال 2030 و صفر شدن کربن تا سال 2050 است.

Walmir Soller، مسئول کسب و کار مبتنی بر مواد زیستی در سطح جهانی توضیح می دهد که«گسترش ظرفیت اتیلن زیستی تعهد Braskem به توسعه و نوآوری پایدار را تقویت می‌کند و موفقیت استراتژی ما را در سیزده سال پیش، زمانی که اولین تولید پلی‌اتیلن مبتنی بر زیستی در جهان را در مقیاس صنعتی، با فناوری اختصاصی راه‌اندازی کردیم، به اثبات میرساند. ما می خواهیم تقاضای جامعه و مشتریان را برای محصولات با تأثیر کمتر بر محیط زیست برآورده کنیم.»

هر تن رزین پلاستیکی ساخته شده از مواد اولیه تجدید پذیر نشان دهنده حذف 3 تن CO2 از جو است. از زمان آغاز به کار این کارخانه در سال 2010، بیش از 1.2 میلیون تن پلی اتیلن زیستی تولید شده است. افزایش اخیر در ظرفیت تولید باعث حذف تقریباً 185000 تن CO2 در سال خواهد شد.

براسکم پیشرو جهانی در تولید پلیمرهای زیستی است. امروزه سبد رزین های پایه زیستی این شرکت به بیش از 30 کشور صادر می شود و در محصولات بیش از 250 برند بزرگ استفاده می شود. این رزین های زیستی برای تولید کیسه، اسباب بازی، لوازم خانگی، کابل ها و سیم های صنعتی، فیلم های بسته بندی، زمین هاکی، بطری های آب قابل استفاده مجدد در میان بسیاری از محصولات دیگر استفاده می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد