ارسال پاسخ

۲۰ تير ۱۴۰۲
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n6143

pvc-asso.ir

بازار جهانی رزین خمیر پلی وینیل کلراید با نرخ رشد سالانه 3.4 درصد از سال 2021 تا 2028 افزایش خواهد یافت

توسعه صنعت ساخت و ساز و مراقبت های بهداشتی یک محرک مهم برای بازار جهانی رزین خمیر پلی وینیل کلراید (PVC) است. انتظار می رود تمرکز بر تولید چرم مصنوعی و دستکش های صنعتی باعث رشد بازار جهانی رزین خمیر پلی وینیل کلراید (PVC) شود.

براساس گزارش تحقیقات بازار Data Bridge انتظار می رود بازار جهانی رزین خمیر پلی وینیل کلراید (PVC) با CAGR ، 4/3 درصد از سال 2021 تا 2028 رشد کند و تا سال 2030 به 12,795,771.98 هزار دلار برسد.

جایگزین هایی با وزن پایین برای مواد متداول

بخش ساخت و ساز شاهد افزایش سرمایه گذاری زیرساختی توسط دولت، شرکت های ساختمانی و سازندگان خصوصی برای پاسخگویی به تقاضای روبه رشد املاک مسکونی و تجاری است. تقاضا برای موادی کم‌هزینه و کم وزن برای جایگزینی با مواد معمولی مانند فلز و چوب در حال افزایش است و فضایی را برای پی وی سی در کاربردهای سایدینگ وینیل، پروفیل‌های پنجره، کارت‌های نوار مغناطیسی، لوله‌ها ها ایجاد می‌کند. بنابراین افزایش مصالح ساختمانی مبتنی بر PVC در بخش ساخت و ساز اهمیت پیدا می کند.

تقاضا برای رزین PVC نوع انعطاف پذیر به دلیل دامنه کاربرد گسترده نسبت به نوع سخت، عایق عالی، غیر سمی بودن و پایداری در حال رشد است. کاربرد پلی وینیل کلرید انعطاف پذیر در بخش ساخت و ساز مسکونی برای سقف، کفپوش خانه، درزگیرها و سایر کاربردها در حال افزایش است. علاوه بر این، افزایش استفاده از سیم و کابل برق در نصب قطعات الکترونیکی و الکتریکی در فضاهای مسکونی و تجاری نیز تقاضای این رزین را افزایش می دهد.

تجزیه و تحلیل بازار

بازار جهانی رزین خمیر پلی وینیل کلراید (PVC) بر اساس گرید، فرآیند تولید، کاربرد و استفاده نهایی تقسیم بندی شده است.

بر اساس گرید، بازار جهانی رزین خمیر پلی‌وینیل کلراید (PVC) به گرید k-value بالا، گرید k-value متوسط، گرید k-value پایین و گرید کوپلیمر سوسپانسیون طبقه‌بندی می‌شود. انتظار می‌رود در سال 2023، گرید با k-value بالا بر بازار جهانی رزین خمیر پلی‌وینیل کلراید (PVC) با 40.29 درصد غالب باشد. گرید k-value بالا برای تولید مواد پوشش و کفپوش با کیفیت بالا مناسب است.

بر اساس فرآیند تولید، بازار جهانی رزین خمیر پلی وینیل کلرید (PVC) به فرآیندهای میکرو سوسپانسیون و امولسیون طبقه بندی می شود. پیش‌بینی می‌شود در سال 2023، بخش فرآیند تولید میکرو سوسپانسیون با 52.58 درصد بر بازار جهانی رزین خمیر پلی‌وینیل کلراید (PVC) تسلط یابد.انتظار می‌رود بخش فرآیند تولید میکرو سوسپانسیون در سال‌های 2023-2030 به بالاترین میزان CAGR یعنی 3.5 درصد برسد.

بر اساس کاربرد، بازار جهانی رزین خمیر پلی‌وینیل کلراید (PVC) به هفت بخش، چرم مصنوعی، کاغذ دیواری، جوهر پلاستیزول، دستکش، گل‌های مصنوعی، توپ‌های شفاف و غیره طبقه‌بندی می‌شود. در سال 2023، به دلیل افزایش تقاضا برای محصولات مبتنی بر چرم، انتظار می‌رود چرم مصنوعی با 28.26 درصد بر بازار جهانی رزین خمیر پلی‌وینیل کلراید (PVC) غالب شود.

بر اساس استفاده نهایی، بازار جهانی رزین خمیر پلی‌وینیل کلراید (PVC) به ساختمان‌سازی، خودرو، کالاهای مصرفی، برق و الکترونیک، بسته‌بندی، مراقبت‌های بهداشتی و غیره طبقه‌بندی می‌شود. در سال 2023، انتظار می رود که ساخت و ساز با 30.48٪ بر بازار جهانی رزین خمیر پلی وینیل کلراید (PVC) تسلط یابد، زیرا تقاضا برای ساخت و ساز مقرون به صرفه، رشد سرمایه گذاری دولتی و برنامه های تحقیق و توسعه مرتبط با مصالح ساختمانی کم هزینه در حال افزایش است.

آنالیز منطقه ای

طبق تجزیه و تحلیل تحقیقات بازار دیتا بریج: آسیا و اقیانوسیه منطقه غالب در بازار جهانی رزین خمیر پلی وینیل کلراید (PVC) در دوره پیش بینی 2023 - 2030 است.

انتظار می رود آسیا و اقیانوسیه در طول این دوره پیش بینی به دلیل حضور بازیگران اصلی بازار و توسعه سریع امکانات پزشکی در اقتصادهای نوظهور در این منطقه رشد کند. علاوه بر این، تمرکز بر روی تولید چرم مصنوعی و دستکش های صنعتی و خواص گسترده ارائه شده توسط رزین خمیر پلی وینیل کلراید (PVC) منجر به افزایش رشد بازار این منطقه می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد