ارسال پاسخ

۹ خرداد ۱۴۰۲
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n6022

pvc-asso.ir

تولید لوله های برقی با سرعت بالاتر

شرکت ITIB Machinery ایتالیا، کاروگیتورFV32/112HP را معرفی می کند که برای تولید لوله های با قطر کم( لوله هایی حداکثر با قطر بیرونی 32 میلیمتر) و با سرعت تولید بالا مناسب است.

کاربرد اصلی این ماشین در تولید لوله های برقی برای بخش ساختمان و نسخه ای جدید و پرسرعت از ITIB Machinery مدل F32/112  است. برای رسیدن به عملکرد و سرعت بالا در تولید که امروزه لازمه یک بازار رقابتی است، چندین راهکار در این ماشین اتخاذ شده است.

  FV  به معنای شکل دهی با خلا است . این ماشین دارای 112 جفت قالب است. HP  در نام این ماشین مخفف عبارت عملکرد بالاست. این مدل دارای حداکثر سرعت مکانیکی 80 متر در دقیقه است که آن را برای ساخت لوله های PVC، PP و PE  از قطر داخلی 10 میلیمتر تا قطر خارجی 32 میلیمتر مناسب می کند. در طراحی جدید، هر نیمی از زنجیره قالب توسط چرخ دنده های جداگانه توسط یک موتور بدون برس ، با گیربکس و محدود کننده گشتاور حرکت می کند تا در صورت گیر کردن، به قالب ها آسیب نرسد.

طول بهینه کانال شکل دهی - و خنک کننده در هر چهار طرف قالب - به تولید سریعتر و کارآمدتر کمک می کند.

این مدل دسترسی آسان به کانال بسته شدن را در صورت گیر کردن مواد فراهم می کند و در نتیجه زمان خرابی خط اکستروژن را کاهش می دهد.

ITIB می گوید: طول کوتاه دای اکستروژن به کاهش فشار سر قالب و بهره مندی کامل از ظرفیت بالای خنک کننده دستگاه کمک می کند.

چرخ دنده های مرکزی اضافی، خنک کننده با کنترل مستقل و تنظیم دمای کانال راست/چپ به جلوگیری از مشکلات انبساط حرارتی زنجیره کمک می کند. علاوه بر این، مصرف انرژی، دما و گشتاور انتقال دائماً توسط سیستم‌های مانیتور آنبورد بررسی می‌شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد