ارسال پاسخ

۹ خرداد ۱۴۰۲
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n6021

pvc-asso.ir

صرفه جویی در مواد با استفاده دای لوله بدون خورشیدی

شرکت Guill Tool دای جدید لوله بدون خورشیدی ( اسپایدر) دارای «ویژگی‌های طراحی منحصربه‌فرد» را توسعه داده است که در مقایسه با دای های معمولی سبدی منجر به صرفه‌جویی در مصرف مواد می شود.

 این شرکت متخصص در ابزارهای اکستروژن، اخیراً دسترس پذیری Spiderless Pipe Die خود را اعلام کرده است. این تکنولوژی جدید از ابزار دقیق برای ایجاد صرفه جویی در مواد در مقایسه با دای های سبدی معمولی برای اکستروژن لوله استفاده می کند.

انتظار می‌رود در سال‌های آینده، بازار جهانی لوله‌های مورد استفاده در سیستم‌های آبیاری/فاضلابی و کاربردهای صنعتی رشد کند. این افزایش تقاضا برای لوله‌ها ناشی از نیاز روزافزون به زیرساخت‌های آب و فاضلاب و همچنین رشد صنعتی و شهرنشینی است.انتظار می‌رود این عوامل، تقاضا برای لوله‌ها را در اقتصادهای نوظهور مانند چین، هند و برزیل و همچنین در بازارهای توسعه‌یافته از جمله ایالات متحده و اروپا افزایش دهد.

در ساخت این دای از فولاد 4140 یا ضد زنگ با عملیات حرارتی بهبود یافته( heat treating)استفاده شده است. این شرکت می گوید که طراحی دای جدید با متمرکز بر ابزار دقیق بدست آمده که پس از دهه ها تجربه برای بازارهای پر تقاضا مانند لوله های پزشکی و هوافضا توسعه یافته است.

به طور کلی، هزینه مواد پلیمری می تواند از 50٪ تا 70٪ از کل هزینه تولید لوله های پلیمری متغیر باشد. هزینه سایر مواد مانند افزودنی ها، پرکننده ها و تقویت کننده ها و همچنین هزینه انرژی، نیروی کار، تجهیزات و سربار نیز در کل هزینه تولید نقش دارند. در برخی موارد، هزینه انرژی، به ویژه برق و گاز طبیعی، می تواند بخش قابل توجهی از هزینه کل تولید، به ویژه برای تولید در مقیاس بزرگ باشد. در موارد دیگر، هزینه های نیروی کار در مناطق با هزینه های نیروی کار بالا، می تواند به طور قابل توجهی بر هزینه تولید تأثیر بگذارد.

علاوه بر این، هزینه تولید نیز می تواند تحت تأثیر عوامل عرضه و تقاضا و پویایی تجارت جهانی باشد. Guill's Spiderless Pipe Die اکنون برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود در دسترس است و تقریبا تمام عوامل لازم برای رقابت در تولید لوله را در نظر می گیرند.

دای جدید می تواند برای تولید لوله هایی از قطر خارجی 2 اینچ تا 15 اینچ استفاده شود و در کارخانه Guill در رود آیلند، ایالات متحده آمریکا طراحی، مهندسی، تولید و آزمایش شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد