ارسال پاسخ

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5947

pvc-asso.ir

لوسینتل انتظار دارد تا سال 2028 بازار جهانی لوله PVC به 51.8 میلیارد دلار برسد

لوسینتل، یک شرکت مشاوره استراتژیک جهانی و تحقیقات بازار، فرصت‌های رشد جهانی لوله PVC را براساس کاربرد، استفاده نهایی، فرم و نوع محصول، قطر لوله و منطقه، مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است.

بر اساس گزارش جدید بازار منتشر شده توسط لوسینتل، آینده بازار جهانی لوله PVC با فرصت هایی در صنایع ساختمانی مسکونی، صنعتی و تجاری امیدوارکننده به نظر می رسد. انتظار می رود بازار جهانی لوله پی وی سی (پلی وینیل کلراید) تا سال 2028 به 51.8 میلیارد دلار با نرخ رشد مرکب سالانه 4.6 درصد از سال 2023 تا 2028 برسد. محرک های اصلی این بازار رشد فعالیت های ساخت و ساز مسکونی و غیر مسکونی همچنین جایگزینی خطوط لوله قدیمی خواهد بود.

در این بازار، لوله‌های PVC نرم بزرگترین بخش را به خود اختصاص می دهد و همچنین انتظار می‌رود با توجه به ویژگی‌های مقاومت حرارتی و شیمیایی، بیشترین رشد را در این دوره پیش‌بینی‌شده شاهد باشد.

در بازار جهانی لوله PVC، به دلیل افزایش شهرنشینی و توسعه زیرساخت ها، بخش فاضلاب بیشترین کاربرد در طول این دوره پیش بینی باقی خواهد ماند.

APAC (آسیا- اقیانوسیه) بزرگترین منطقه از افزایش ظرفیت باقی خواهد ماند و همچنین انتظار می رود که به دلیل افزایش شهرنشینی، توسعه زیرساخت ها و رشد مستمر ساخت و ساز مسکونی، بیشترین رشد را در این دوره پیش بینی شده شاهد باشد.

عوامل نوظهور که تأثیر مستقیمی بر پویایی بازار دارند شامل افزایش استفاده از فناوری چندلایه در لوله های PVC و معرفی فناوری جدید با استفاده از آرایش یابی مولکولی در لوله های PVC-O می باشد. China Lesso، Sekisui Chemicals، Supreme Industries، Finolex Industries، Formosa Plastics، Astral Poly Techni از جمله بازیگران اصلی این بازار هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد