ارسال پاسخ

۲۸ فروردین ۱۴۰۲
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5880

pvc-asso.ir

شرکت Teknor Apex با خرید تکنولوژی Nu-Pro ویژگی های پایداری در محصولاتش را تقویت خواهد کرد

شرکت Nu-Pro ترکیبات PVC انعطاف پذیر فرآوری شده و بازیافت شده را تولید می کند. Nu-Pro با جریان‌های پسا صنعتی تمیز کار می‌کند و آنها را به ترکیبات PVC جدید تبدیل می‌کند که به گفته مقامات این شرکت، عملکردی معادل ترکیبات اولیه دارند.

تحت این خرید، Nu-Pro به تولید محصولات Teknor Apex با نام تجاری Cycle-Tek به عنوان یکی از شرکت های تابعه Teknor Apex ادامه خواهد داد.

لو کاپوچی، معاون اجرایی Teknor Apex گفت که قرارداد Nu-Pro "به ما امکان می دهد تا ترکیبات خلاقانه ای را توسعه دهیم که عملکرد و الزامات پایداری مشتریان ما را برآورده می کند."

سانی ماهاجان، مدیر فنی ارشد، افزود که این خرید گامی دیگر برای تضمین [PVC] به عنوان یک گزینه پایدار در بازار تولید پلاستیک خواهد بود.ترکیبات پی وی سی Nu-Pro تا 90 درصد محتوای پسا صنعتی را در خود جای داده است و هدف تبدیل جریان ضایعات PVC به محصولاتی است که برای مشتریان کارایی داشته باشد.

خرید Nu-Pro اولین خرید Teknor Apex از اواخر سال 2021 است، زمانی که شرکت، Lanier Color، یک کامپاندر تخصصی تحت این خرید، Nu-Pro به تولید محصولات Teknor Apex با نام تجاری Cycle-Tek به عنوان یکی از شرکت های تابعه Teknor Apex و سازنده مستربچ های رنگی در Gainesville، GA را خریداری کرد.

Teknor Apex یکی از 30 شرکت بزرگ کامپاندر و مستربچ ساز آمریکای شمالی است. این شرکت دارای 13 کارخانه در سراسر جهان در ایالات متحده، بلژیک، آلمان، چین و سنگاپور است و فروش سالانه آن بیش از یک میلیارد دلار است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد