ارسال پاسخ

۲۴ اسفند ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5834

pvc-asso.ir

موسسه وینیل برنامه کمک مالی برای تسریع بازیافت پی وی سی را اعلام کرد

حداکثر 3 میلیون دلار در طول سه سال به پروژه هایی با هدف بازیافت PVC پس از مصرف اعطا خواهد شد. موسسه وینیل، اولین برنامه کمک مالی با هدف ترویج بازیافت PVC پس از مصرف را اعلام کرد. تا 1 میلیون دلار هر سال در طی سه سال آینده به چهار تولید کننده رزین PVC در ایالات متحده: Formosa، Oxy، Shintech و Westlake اعطا می شود.

کمک های مالی صادر شده از طریق برنامه Viability برای همکاری های صنعتی مانند انجمن های تجاری، تجهیزات بازیابی مواد، تجهیزات ضایعات ساخت و ساز و تخریب، بازیافت کننده ها یا کالج ها و دانشگاه ها تا سقف 500,000 دلار در دسترس است.

این بودجه ممکن است برای خرید تجهیزات، سرمایه‌گذاری فرآیند، تحقیق و توسعه، برنامه‌های آموزشی و مدیریت برنامه‌ای که از بازیافت طولانی‌مدت و پایدار محصولات وینیل پشتیبانی می‌کند، استفاده شود. یک کمیته هفت نفره از موسسه وینیل، دریافت کنندگان کمک های مالی را انتخاب خواهد کرد.

اولین مرحله درخواست های کمک هزینه در 1 مارس 2023 است. موسسه وینیل اعطای کمک های مالی را حداکثر 60 روز پس از مهلت درخواست کمک هزینه اعلام می کند.

موسسه وینیل یک سازمان تجاری است که نماینده تولید کنندگان PVC است. این سازمان در سال 1982 تأسیس شد. سال گذشته، مؤسسه فهرستی را منتشر کرد تا به مصرف‌کنندگان کمک کند مکان‌هایی را پیدا کنند که مواد PVC را برای بازیافت می‌پذیرند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد