ارسال پاسخ

۲۲ اسفند ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5828

pvc-asso.ir

توانمندی‌های فناورانه حوزه ساختمان در مسکو به نمایش درمی‌آید

فراخوان جذب فناوری های حوزه مصالح ساختمانی در شرکت های دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی ساختمان و دکوراسیون داخلی در کشور روسیه منتشر شد.

به گزارش انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، «بیست‌ و هشتمین دوره نمایشگاه Mosbuild ۲۰۲۳ مسکو» ۸ تا ۱۱ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و بیش از ۸۰۰ شرکت از ۲۰ کشور به عنوان غرفه‌دار در این نمایشگاه حضور می‌یابند.

فرصتی مناسب که برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور ایرانی نیز فراهم است تا بتوانند محصولات و توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند و با بازاز جهانی این حوزه آشنا شوند. حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه مسکو می‌تواند مسیر راه‌یابی آنها به بازار بین‌المللی را نیز هموار کند.

نمایشگاه MosBuild بزرگ‌ترین و معتبرترین نمایشگاه بین‌المللی ساختمان و دکوراسیون داخلی در کشور روسیه، کشورهای CIS و اروپای شرقی است به همین دلیل طی برگزاری سالانه خود میزبان شرکت‌های گوناگونی از کشورهای مختلف است.

بیست و هشتمین دوره آن نیز با حضور بیش از ۸۰۰ شرکت تولید و تامین‌کننده در همه گروه‌های کالایی صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی برگزار خواهد شد. پیش‌بینی‌ها از این حکایت دارد که بیش از ۵۶ هزار بازدیدکننده متخصص از ۴۵ کشور دنیا و تمام مناطق روسیه از این نمایشگاه دیدن کنند.

این نمایشگاه شامل ۱۵ زیر مجموعه بزرگ است که طیف کاملی از محصولات و راه‌حل‌های فنی برای تمام مراحل ساخت‌وساز ساختمان طراحی داخلی و دکوراسیون را در بر می‌گیرد و برنامه‌های جانبی و رویدادهای همزمان این نمایشگاه در کلاس جهانی برگزار می‌شود.

حوزه‌های مرتبط با نمایشگاه شامل «سنگ و سرامیک»، «مصالح و تجهیزات ساختمانی»، «رنگ و رزین ساختمانی»، «تجهیزات برقی ساختمان»، «شیرآلات ساختمانی» و «مبلمان» می‌شود.

با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور نیز تا ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ فرصت دارند در این نمایشگاه ثبت‌نام کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد