ارسال پاسخ

۱ اسفند ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5770

pvc-asso.ir

افزایش خروجی پی وی سی در خطوط اکستروژن جدید سینسیناتی

در Battenfeld-Cincinnati ، k2022جزئیات Steady Flow ( جریان ثابت) را فاش کرد - یک ماژول نرم افزاری که نوسانات را در اکستروژن PVC به حداقل می رساند و به اطمینان از خروجی یکنواخت و مداوم - برای محصولات قابل اعتماد و با کیفیت کمک می کند

در پردازش PVC با اکسترودرهای دو مارپیچ ناهمسوگرد، نوسان جریان مواد اجتناب ناپذیر است. برای خروجی های کوچکتر - مانند هنگام ساختن مقاطع فنی کوچک - نوسانات قابل توجه تر هستند. ماژول جدید این نوسانات را برای تخلیه ثابت مواد کاهش می دهد.

فشار مذاب در جلوی قالب اکستروژن به طور مداوم اندازه گیری می شود و سرعت مارپیچ در طول هر چرخش مارپیچ به طور مداوم بر اساس نوسانات فشار، تنظیم مجدد می شود.

این نرم افزار شامل یک تابع یادگیری است که به طور خودکار پارامترهای بهینه را برای جبران نوسان در اولین راه اندازی تولید با هر محصول جدید یا مواد جدید محاسبه می کند.

پارامترهای اصلاح سرعت مارپیچ شناسایی شده در دستور العمل محصول ذخیره می شوند و برای راه اندازی تولید جدید در دسترس باقی می مانند. سپس نوسانات فشار کاهش می یابد - در نتیجه یک جریان مذاب با نوسان کم به داخل قالب شکل می گیرد.

این منجر به کیفیت بهتر محصول نیمه تمام با نوسانات ابعادی کمتر و استفاده بهینه از مواد می شود.

جریان ثابت می تواند به صورت اختیاری در سیستم کنترل BCtouch UX هر خط اکستروژن جدید PVC ادغام شود. همچنین می توان از آن برای تقویت خطوط اکستروژن pvc  موجود با یک سیستم کنترل مدرن از سری UX استفاده کرد. این محصول در حال حاضر توسط چندین مشتری استفاده می شود

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد