ارسال پاسخ

۱۹ دى ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5675

pvc-asso.ir

تکمیل و توسعه تاسیسات PVC در اندونزی توسط شرکت AGC

شرکت AGC از زمان شروع فعالیت ، ظرفیت خود را برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد برای محصولات کلر قلیایی، مانند سود سوزآور و پی وی سی، در منطقه جنوب شرقی آسیا از جمله اندونزی افزایش داده است.

 

AGC اخیرا مراسمی را در کارخانه Anyer زیرمجموعه P.T. Asahimas Chemical  فعال در تولید و فروش مواد شیمیایی در اندونزی، به مناسبت پایان کار توسعه PVC در این کارخانه و ارسال اولین محموله پلی وینیل کلراید (PVC) برگزار کرد. در این مراسم مقامات دولتی اندونزی و شهردار سیلگون حضور داشتند.

این افزایش ظرفیت، اولین مورد از زمان توسعه ظرفیت بزرگ است که در سال 2016 اجرا شد.

با توجه به اینکه دوره ساخت و ساز تحت تأثیر همه گیری COVID-19قرار گرفت،  این عملیات در مقیاس گسترده در ماه مارس 2022 آغاز شد. در نتیجه، ظرفیت تولید سالانه PVC این گروه به 1.2 میلیون تن در منطقه جنوب شرقی آسیا (1 میلیون تن قبل از توسعه) و 750000 تن در ASC (550000 تن قبل از توسعه) افزایش یافت.

بر اساس برنامه مدیریت میان مدت AGC plus-2023، گروه AGC اولویت را بر توسعه تجارت کلر-قلیایی خود در جنوب شرقی آسیا تعیین کرده است.

انتظار می‌رود بازار سود سوزآور و پی وی سی در آسیای جنوب شرقی با نرخ سالانه حدود 4 درصد رشد کند که با حمایت مستمر در بخش تولید، پروژه‌های زیربنایی و سایر بخش‌های مرتبط با رشد اقتصادی همراه است. این گروه به طور پیوسته به جذب تقاضای رو به رشد در این منطقه، تقویت رقابت پذیری آن و کمک به توسعه اقتصادی منطقه جنوب شرقی آسیا ادامه خواهد داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد