ارسال پاسخ

۹ آذر ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5608

pvc-asso.ir

Inovyn از نوآوری های pvc در نمایشگاه k2022 تقدیر کرد

award Inovyn هر سه سال یکبار برگزار می‌شود و مراسم امسال اخیراً در نمایشگاه k2022برگزار شد. به گفته برگزارکننده، در این مراسم بیش از 130 اثر به نمایش گذاشته شد.

Blueforce RJیک لوله pvc از شرکت fit با سیستم اتصال مقاوم در برابر کشش داخلی یکی از برندگان اصلی آخرین جوایز Inovyn است.

لوله Blueforce RJ برای توزیع آب تحت فشار توسعه یافته است. این لوله در تعدادی از کاربردها نصب شده است - از جمله یک خط لوله آب آشامیدنی در نرماندی، فرانسه، و برای جایگزینی سیستم لوله کشی آزبست در Tresigallo در ایتالیا. در یک عملیات دیگر، نصب 100 متر لوله Blueforce RJ با استفاده از حفاری جهت دار افقی (HDD) انجام شد.

سایر برندگان مربوط به لوله در این جوایز، شرکت  Molecorبرای لوله PVC-O 1200 میلی متری و Pipelife برای پروژه "Hoppet"– که لوله های فاضلاب ساخته شده از "پی وی سی زیستی و عاری از منابع فسیلی" را به یک پیش دبستانی در گوتنبرگ، سوئد عرضه کرد، بودند.

پیش دبستانی جدید در گوتنبرگ اوایل امسال تکمیل شد و در فوریه 2022 افتتاح شد. نصب سیستم های لوله کشی PVC عاری از منابع فسیلی به هیچ وجه با لوله های معمولی تفاوتی ندارد. در مجموع، 82.4 درصد از کل لوله‌های مورد استفاده در این پروژه فاقد منابع فسیلی بودند که منجر به کاهش 49.5 درصدی دی اکسیدکربن شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد