ارسال پاسخ

۷ آذر ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5598

pvc-asso.ir

معرفی تجهیزات جدید شرکت سینسیناتی در نمایشگاه K2022

این شرکت اکسترودر دو مارپیچ موازی TwinEx93-34 خود را برای تولید لوله PVC با فیلر بالا به نمایش گذاشت.این اکسترودر با یک واحد دوزینگ گراویمتریک برای پردازش تا 100 پارت گچ بدون پیش اختلاط نصب شده است.

یکی از محصولات جدید  Battenfeld-Cincinnati که در نمایشگاه  K2022  به نمایش گذاشته شد، قالب لوله پنج لایه Helix II32-5 VSI  است که دارای قابلیت جابه جایی آسان و زمان شستشوی کوتاه است. این قالب در ترکیب با اکسترودر تک مارپیچ SOLEx 45NG این شرکت ارائه شد و به بازدیدکنندگان در نمایشگاه  K2022  این امکان را می داد که طراحی کانال های جریان و سیستم توزیع مذاب را مشاهده کنند. جابه جایی آسان و حداقل هدررفت مواد از اهداف اصلی توسعه خط تولید جدید بود. تمرکز دیگر بر روی بهینه سازی کانال های جریان بود. هدف به حداقل رساندن زمان پاکسازی بود تا سویچ کردن به تولید محصول جدید کارآمدتر شود.

 هدف مهم دیگر، اطمینان از دقت بالا در توزیع یکنواخت لایه ها در کل محیط لوله بود. همه اینها را می توان با ترکیب توزیع کنندگان مذاب از چندین طرح مختلف به دست آورد. به این ترتیب، میانگین زمان اقامت و ماند مواد، بیش از 50% کاهش یافت.

 این قالب در K2022 برای لوله های پلی اتیلن با قطر خارجی 6 تا 32 میلی متر با خروجی 350 کیلوگرم در ساعت طراحی شده است.

 کل مجموعه قالب های لوله با ماندرال مارپیچی - توزیع کننده مارپیچی همراه با یک سبد مشبک - در 15 اندازه مختلف ارائه می شود.این قالب ابعاد لوله از 4 تا 3000 میلی متر و خروجی از 300 تا 3000 کیلوگرم در ساعت را پوشش می دهد.

نسبت زیاد گچ پرکننده می تواند لوله های PVC را با کاهش نیاز به پلیمر، ارزان تر کند. دستورالعمل تولید در این سیستم تولید به این شکل است که یک فرمول اولیه پی وی سی و مواد پرکننده به طور جداگانه به خط تولید تغذیه شد. سپس اجزای جداگانه در یک قیف جمع آوری قرار گرفتند و در یک میکسر سرد مخلوط شدند.

پس از اختلاط، فرمول نهایی از طریق واحد دوزینگ عمودی به دهانه بخش خوراک اکسترودر منتقل شد.

 این اکسترودر به عنوان واحد پردازش فرمولاسیون PVC به خدمت گرفته می شود. واحد پردازش دارای یک هندسه مارپیچ با محافظ ضد سایش است تا مخلوط را به طور یکنواخت  انتقال و به صورت مذاب روان کند.

محتوای گچ متفاوت - از 30 تا 100 پارت - می تواند به راحتی با فرمولاسیون صحیح مورد نیاز برای محصول تنظیم شود. از مزایای دیگر اضافه کردن مستقیم فیلر، پایداری فرآیند است که محصول نهایی با کیفیت بالا را تضمین می کند.در نهایت، این فرآیند نیاز به پیش اختلاط پی وی سی و گچ را در یک میکسر گرمایش/خنک کننده حذف می کند.

چیدمانی که در این نمایشگاه دیده می شود اجازه می دهد تا لوله های PVC توپر با محتوای پرکننده با استفاده از قالب لوله تک لایه تولید شوند.

برای لوله‌های سه لایه با لایه میانی پر شده با فیلر و لایه‌های خارجی بدون محتوای پرکننده، این شرکت قالب‌های لوله مناسب و کواکسترودرهای مخروطی را ارائه می‌دهد. به این ترتیب می توان لوله هایی تا قطر 400 میلی متر را به صرفه تولید کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد